| PASCAALY a întrebat:

Cum reglez carburatorul la scuter, adica cate ture ii dau la avans si cate la aer?

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Pe carburator ai doua suruburi unul pe centru cu arc (relanti) si unu de amestec pe aceeasi parte cu cel de relanti, ori catre colectorul de aer, ori catre filjtru de aer! Cel de amestec il strangi de tot si il desfaci 1, 5 ture! Cel de relanti il strangi o jumatate de tura, il pornesti, il lasi sa se incalzeasca apoi ii reglezi relantiul! Atata tot, grija la tura si jumatate, i.-ati un punct de reper! Salut pasca!

6 răspunsuri:
| stlucian a răspuns:

Dupa "ureche" la ralanti sa zicem la un 3500 de ture. Dupa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pic inapoi, un 45 grade daca ma pot exprima asa.

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru stlucian):

Luciane, te rog frumos da-mi un link cu poagina unde ai vazut scris relantiu la scutere de 3500 de ture! Relantiul este in functie de carburator, la carburatoarele de 12, 17, relantiul trrebuie sa fie de la 1000 la 1500, la carburatoarele de 19-21 relantiul este de la 1500-1700 de ture! Dupa ureche n-o sa reghlezi niciodata un carburator! Nu mai intru in amanunte si te salut!

| PASCAALY explică:

Cel de amestec este langa filtru de aer? Ce de relantiu trebuie sa il strang de tot si sa il desfa jumatate de tura?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru PASCAALY):

Cel de amestec, 1, 5 ture cel de relanti doar o jumatate de tura. Surubul de amstec la carburatorul tau este catre colectorul de aer nu catre filtru de aer. Colectorul de aer este pesa de cauciuc dintre carburator si motor, pe partea de carburator are un colier iar la motor se pinde in 4 suruburi.

| PASCAALY explică:

Eu am doua suruburi unul langa filtrul de aer spre exteriorul scuterului nu catre motor si unul la mijloc care sunt?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru PASCAALY):

Cel de catre filtrul de aer, este cel de amestec! cel de pe miloc este de relanti, intotdeauna!