| lifeistough a întrebat:

De ce la masini toate indicatoarele de bord sunt analogice cand ar fi mult mai usor de citit daca ar fi digitale!

17 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu sunt chiar la toate si nu toate indicatoarele. Se pare ca indicatoarele analogice sunt mai ieftine.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

La citroen c4 sunt digitale

| iuli a răspuns:

Ca sa ne faca viata mai grea. big grin

| KellyGreen a răspuns:

Nu este adevarat de ex indicatorul de bord de la masina mea este digital.

| flavius1921 a răspuns:

Pentru ca cele digitale sunt mai scumpe happy

| softdeluxe a răspuns:

Mie unul la cele digitale nu imi place cum se schimba valoarea, la kilometraj cum sare deodata cate 2-5 km in functie de km accelerezi/franezi iar la turometru nici nu mai zic cum ar sari:-J. Mie imi plac mult mai mult cele analogice, in plus arata mai bine acul vitezometrului decat niste cifre pe sarite.

| QuadruplePersonality a răspuns:

Pentru ca sunt mai scumpe cele digitale.

| Jane a răspuns:

Nu sunt analogice la toate masinile, la cele mai noi sunt si digitale.

| adryanb27 a răspuns:

Sun mai rezistente! asta e toata smecheria!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pentru frumusete. Frumusetea unui bord sta in aceste indicatoare.
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/......18283.html
Aparate analogice sint niste chestii ieftine si total aiurea.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai ales indicatoarele analogice sunt mai chic cele digitale par naspa chiar

regis
| regis a răspuns:

Eu cred ca motivul este unul pur estetic. Sunt multe masini care folosesc indicatoare digitale (ex Citroen) si crede-ma ca arata destul de naspa.
Viitorul este insa al displayurilor color, pentru inceput cele care imita indicatoarele analogice, dar probabil in scurt timp afisajul va putea fi personalizat, similar temelor utilizate la telefoanele mobile.

Răspuns utilizator avertizat
| Wavey a răspuns:

La unele este o chestie de desing

identitate
| identitate a răspuns:

Este vorba despre "instrumente de bord", nu despre indicatoare de bord.
Nu ar fi deloc mai usor de citit daca ar fi digitale.La unele masini chiar sunt o parte dintre ele. E cea mai mare tampenie posibila pentru ca, printre altele, iti distrag atentia prin schimbarea continua si inutila a cifrelor(sau aparitia de "luminite colorate" la fel de inutile, care distrag atentia si sunt si de prost gust), mai ales cand e vorba de viteza si turatii, cifre ce se schimba mai mereu.Nici nu apuci prea des sa "citesti" exact.big grin

| yonutz1996 a răspuns:

Pentru ca sunt mai usor de montat dar sunt si digitale toyota aygo, renault twingo, renault espace, citroen c4 etc.

| xuanbou a răspuns:

Dar cele digitale se strica mai repede. cele analogice sunt mai bune.