| Mkeynes a întrebat:

Golf 5 2004
Motor 1.6 FSI
Oare cum e consumul?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu stiu ce au imbunatatit, ca motorul e pus tot in botul masinii, fara nici o treaba cu distribuirea uniforma a greutatii, bratele sunt pe acelasi sistem prost gandit, interiorul e expirat...
Au mai facut si Seat Exeo pe aceeasi platforma, de parca nu se saturase lumea de ea.
Imbunatatiri sunt la Passat b6 dpdv al proiectarii, dar calitatea materialelor se zbate sub nivelul marii. Si nu ma refer la materialele pe care le vede tot prostul, ci la materialele folosite la instalatia electrica (fire intrerupte din fabrica), a tablei, a metalelor din zona motorului, unde imediat se rupe o bujie in bloc ori sare filetul.
Dar no, e Vulzvagin, zic vecinii ca m-am ajuns, daca parchez asa ceva in fata blocului...

15 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Vezi in Youtube

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Minim 5, maxim 14. Consumul depinde si de teren, trafic, distantele parcurse si sofer.
Bagi benzina de 95 in mod normal, dar poti baga si 98-100, se va comporta mai bine.

| Mkeynes explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersi

| Nimeni10 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Mai bine isi un ia 1.9 tdi, benzinarele nu prea sunt reusine, doar 1.6 mpi

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Nimeni10):

Nu sunt reusite la VAG...
La Renault sunt foarte bune, la Opel sunt ok...
Nu stiu daca este mpi pe Golf 5, doar 16V-uri aveau. Sau te referi la injectia indirecta?

| Nimeni10 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Si eu caut una pana in 3500 euro, dar nu stiu m-am uitat la passat b6, b5.5 a4 b6 toate 1.9 131 de cai, golf 5, seria 5 e39, e46, c class, e greu sa alegi una ok.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Nimeni10):

A4 b6 e euro 3 la 1.9 TDI
La fel si e46 320d, cele cu injectia clasica.
La 3500e poate-poate ai prinde un A6 c6, dar intretinerea lor costa...
Passat b6 mananca multi bani si el, pentru ca apar multe probleme.
Eu mi-am luat Vectra C 1.9 CDTI, 150cp, 6 trepte, euro 4... Efectiv nu are nici un punct slab masina, poate doar clapetele din galeria de admisie (cum au si BMW-urile). Din punctul meu de vedere sunt net superioare Passatului b6 ori A4 b7, dar romanul vrea VAG sau BMW, ca alea sunt masini adevarate...

| Nimeni10 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

A6 c6 cu motor de 2.0 tdi?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Nimeni10):

Da... Desi e destul de slab motorul la capitolul fiabilitate.

| Nimeni10 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Da si caroseria e grea.
Ma cam indoiesc ca voi gasi un a6 la 3500 euro, greu.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Nimeni10):

Poate gasesti A4 b7, ala e destul de usor... Insa pe mine nu m-a impresionat, parca nu e departe de Logan. Fata de un b5 din 98, nu are nimic nou... Tot o sura e.
Nu cred ca sunt subiectiv, dar fata de Vectra mea, e nasol.

| Nimeni10 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

B7 e tot un fel de b6 doar ca mai imbunatatit.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Nimeni10):

Nu stiu ce au imbunatatit, ca motorul e pus tot in botul masinii, fara nici o treaba cu distribuirea uniforma a greutatii, bratele sunt pe acelasi sistem prost gandit, interiorul e expirat...
Au mai facut si Seat Exeo pe aceeasi platforma, de parca nu se saturase lumea de ea.
Imbunatatiri sunt la Passat b6 dpdv al proiectarii, dar calitatea materialelor se zbate sub nivelul marii. Si nu ma refer la materialele pe care le vede tot prostul, ci la materialele folosite la instalatia electrica (fire intrerupte din fabrica), a tablei, a metalelor din zona motorului, unde imediat se rupe o bujie in bloc ori sare filetul.
Dar no, e Vulzvagin, zic vecinii ca m-am ajuns, daca parchez asa ceva in fata blocului...

| Tian44 a răspuns:

Masina relativ usoara, motor nu prea mare, fara turbo, dar e benzina, eu zic ca e putin peste acceptabil, dar depinde si de cum mergi, cauta pe Youtube.

| Mkeynes explică (pentru Tian44):

Mersi
Dar ce benzina i bag?

| Tian44 a răspuns (pentru Mkeynes):

Benzina 95-98-100, se va simti putina diferenta intre ele, cu cat e masina mai puternica cu atat se va simti mai mult diferenta, probabil la 200 de cai, diferenta dintre 95-100 e 3-4 cai in plus