| ricoset a întrebat:

RADAR INTREBARE : Vin din sens opus iar radarul e pe celalalt sens aflat in mers, aveam vreo 85 km/h si sunt incepator, limita era pe drumul respectiv 70 km/h, in fine, imi face unu cu duba 1 flash, si zic hai sa las mai incet, in spatele lui surpriza RADAR, ma uit la el si de-odata vad ca pune avariile si ca celalalt politist de langa avea ca un fel de chestionar in mana si incepuse sa scrie ceva, nu am oprit si mi-am continuat drumul, mi-era frica de ei laughing, cum stiu daca pe mine m-au oprit? amenda vine prin posta? sau cum se procedeaza

7 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Vezi radar, mergi cu 85... Bravo!
Vezi ca echipajele se pun de multe ori pe sectoare limitate (60, 40,30...), unde nimeni nu prea reduce cand nu sunt ei acolo.
Daca au scris ceva, probabil te-au filmat, si au scris in registru inregistrarea, si o sa-ti trimita acasa 'premiul'. Acasa la proprietarul din acte a masinii, care o fi el.

| Sarcopt a răspuns:

Doar dacă staționesză pote să te amendeze...în plus aveai cam mare viteza şi bănuiesc că şti că e cu 10 Km în minus la începători...o seară bună

| Mirke a răspuns (pentru Sarcopt):

Daca nu l-au oprit cum stiu aia ca e incepator? nu l-au legitimat putea fi taxu la volan! Eu cred ca nu primesti nimic daca nu ti-au facut poza si nu te-au oprit!

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Sarcopt):

Procesul verbal pentru amendare normal ca il poate scrie doar cand stationeaza, dar radarul functioneaza la fel de bine si in mers!

| Kreefy a răspuns (pentru Mirke):

Pe radar te vede.dar in general plateste amenda propietarul masinii, nu cel care o conducea in momentul de fata.

| Kreefy a răspuns (pentru Mirke):