| davidspringean12 a întrebat:

Recent eram pe autostrada A1 in drum spre Sibiu la volan. Eu sunt începător, am semnele puse deci automat conduc mai incet, in jur de 100 la ora maxim, deoarece era aprox. ora 23:00. Am observat ca unii soferi cand ma depaseau pe banda a doua, isi aprindeau si stingeau avariile in mod repetat. Am oprit într-o benzinărie sa verific masina si luminile, si nu aveam nimic, nici martori aprinși in bord nu aveam. Ce credeți ca ar fi putut însemna aceste avarii? Sunt foarte nedumerit.

13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Probabil mergeai cu faza lunga și îi deranjai

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Fiind sofer incepator cine te a pus sa mergi la Sibiu? Acolo e drum lung ore de condus trebuia sa astepti sa prinzi vechime in condus macar un an, si după ce stapînesti bine volanul sa te aventurezi, si acum in perioada sarbatorilor este cel mai periculos sa mergi la drum lung daca nu esti expert la volan ca sunt multi soferi grabiti nebuni circula cu viteza si te pot accidenta daca tu mergi incet.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Probabil mergeai cu faza lunga. Daca da, doneaza masina si nu mai incerca sa conduci.

| Sophieka a răspuns:

Iti spune sa reduci viteza ca e politie in trafic si iti detecteaza viteza.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Niciodata nu au insemnat luminiile de avarii asa ceva

| Sophieka a răspuns (pentru goguPatent):

Ce anume?
In oras e semn de multumesc daca il lasi pe unul inaintea ta.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Și dacă e semn de mulțumesc tu de ce ai scris


"Iti spune sa reduci viteza ca e politie in trafic si iti detecteaza viteza."

?

| Sophieka a răspuns (pentru goguPatent):

Citeste cu atentie ca i-am raspuns de ce am scris asta. Sau mai bine nu te mai baga in seama daca nu citesti cu atentie.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Am citit cu mare atenție.
Șoferii nu se avertizează cu luminile de avarii de existenta poliție. Am permis de 21 ani. Cam știu ce zic.

| Sophieka a răspuns:

Asa se avertizeaza soferii in trafic. E un semn de omenie.

| Sophieka a răspuns:

Ah stai ca am citit gresit.

Tu zici ca asta faceau cei care te depaseau, nu cei de pe sensul opus al circulatiei de pe drumurile nationale.

Asta nu stiu ce inseamna daca faceau asta dupa ce te depaseau. Sa vedem ce raspunsuri dau colegii ca trebuie sa stiu si eu.
Nu am patit nicioata acest lucru.
E un semn de multumire in trafic sa tii putin avariile cand depasesti pe cineva sau te lasa cineva sa intri in fata lui insa in cazul tau pe autostrada, nu stiu ce inseamna.

| KovacsB a răspuns:

Ii orbeai cu farurile in oglinzile retrovizoare.
Daca ai reglaj lasa-le mai jos, cand ai o masina in fata ta regula este sa nu ii bata la inaltimea oglinzilor.

| AndreiBistriteanu a răspuns:

Au incercat sa -ti transmita ca esti un pericol.