| davidspringean12 a întrebat:

Recent eram pe autostrada A1 in drum spre Sibiu la volan. Eu sunt începător, am semnele puse deci automat conduc mai incet, in jur de 100 la ora maxim, deoarece era aprox. ora 23:00. Am observat ca unii soferi cand ma depaseau pe banda a doua, isi aprindeau si stingeau avariile in mod repetat. Am oprit într-o benzinărie sa verific masina si luminile, si nu aveam nimic, nici martori aprinși in bord nu aveam. Ce credeți ca ar fi putut însemna aceste avarii? Sunt foarte nedumerit.

13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Probabil mergeai cu faza lunga și îi deranjai

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Fiind sofer incepator cine te a pus sa mergi la Sibiu? Acolo e drum lung ore de condus trebuia sa astepti sa prinzi vechime in condus macar un an, si după ce stapînesti bine volanul sa te aventurezi, si acum in perioada sarbatorilor este cel mai periculos sa mergi la drum lung daca nu esti expert la volan ca sunt multi soferi grabiti nebuni circula cu viteza si te pot accidenta daca tu mergi incet.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Probabil mergeai cu faza lunga. Daca da, doneaza masina si nu mai incerca sa conduci.

| Sophieka a răspuns:

Iti spune sa reduci viteza ca e politie in trafic si iti detecteaza viteza.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Niciodata nu au insemnat luminiile de avarii asa ceva

| Sophieka a răspuns (pentru goguPatent):

Ce anume?
In oras e semn de multumesc daca il lasi pe unul inaintea ta.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Și dacă e semn de mulțumesc tu de ce ai scris


"Iti spune sa reduci viteza ca e politie in trafic si iti detecteaza viteza."

?

| Sophieka a răspuns (pentru goguPatent):

Citeste cu atentie ca i-am raspuns de ce am scris asta. Sau mai bine nu te mai baga in seama daca nu citesti cu atentie.

| goguPatent a răspuns (pentru Sophieka):

Am citit cu mare atenție.
Șoferii nu se avertizează cu luminile de avarii de existenta poliție. Am permis de 21 ani. Cam știu ce zic.