| K1Nd3RR a întrebat:

Salut, am luat de curand o Skoda octavia 2 din 2010, am mers prima zi cu ea, nu a avut nici o problema, a doua zi cand sa plec cu ea mi-au aparut in bord martorul de baterie, epc si check engineul, mentionez ca atunci cand dau cheie masina nu porneste, daca tin destul de mult cheia in contact vrand sa pornesc motorul imi da in bord STOP. Oil pressure. Engine off. Inca nu am dus-o la un service am zis ca intai sa incerc sa intreb aici poate are cineva vreo idee. Multumesc!

10 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Ba tocmai la service autorizat ai sa ii dai de cap, nu aici pe TPU.
De la cine ai luat-o, cu siguranta ti-a dat teapa ceva
Daca mergi la service si iti spune ca e din vina vanzatorului, atunci poti sa mergi sa il dai in judecata
Din fix aceasta cauza eu numai cumpar de ani buni masini second hand, vechi si distruse, mai bine prefer sa strang niste banuti si sa iau un lucru nou, la care orice defectiune imi este facuta pe garantie
Masinile second hand sunt o loterie, si majoritatea sunt vandute cu probleme, de obicei din reaua-credinta a vanzatorului.
Nimeni nu isi vinde masina veche de buna ce este!

| Madalin32243 a răspuns:

Ce cod motor ai pe ea?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Demarorul invarte normal, sau s-a terminat bateria?

| K1Nd3RR explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da, invarte normal

| K1Nd3RR explică (pentru Madalin32243):

Caxa

| K1Nd3RR explică (pentru Simpatic):

Am luat-o de la tiriac asta este si faza ca credeam ca sunt baieti seriosi. dar observ ca mustaciosul isi face bani din tepe laughing)... Inca am posibilitatea sa returnez masina si sa-mi iau banii inapoi dar sper sa fie din cauza bateriei. sa ii dau curent sau sa o schimb si dupa sa nu mai aibe probleme nici nu stiu ce sa zic

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru K1Nd3RR):

Roaga un mecanic sa se uite la ea.
Eu as face o diagnoza si as verifica daca vine combustibil.

| fanPepsi a răspuns:

Masina ar trebui sa fie in garantie.
Caxa este un motor cu probleme la distributie, cel mai probabil ti-a sarit de la punct.
Reparatia sare de 2500 de euro.
Chemi frumos de unde ai cumparat-o si ii rogi sa trimita o platforma.

| relian a răspuns:

Verifica daca are ulei, masina iti si spune stop nu ai ulei laughing ce vrei mai mult? Sa isi puna singura ulei.

Deci masina ori nu are ulei, ori pompa e dusa.

Cind ai luat masina nu ai scanato? E bun, mai cumpara masini asa.Ala care a vinduto si-a gasit un tantalau laughing daca masina are probleme ala a sters codurile, a venit, a vinduto, tu ai luat-o si apar codurile dupa X km.
Masina aia cit si alte masini, daca nu ai ulei sau uleiul nu circula in motor nu te lasa sa pornesti pentru a nu strica motorul.

| Simpatic a răspuns (pentru K1Nd3RR):

Sa stii ca patronul nu stie ce masini are in parc, are oameni care asta fac, daca cineva a dat o teapa ar fi ei de vina nu tiriac.
Pe de alta parte sunt probleme pe care nimeni nu le poate prevedea iar la o masina vechiuta el pot aparea din senin.
Sa nu uitam ca si masinile noi noute in garantie sunt de multe ori chemate in service (recall) pentru a li se inlocui ceva defect sau care prezinta un pericol viitor, insa acolo treaba e simpla ca se face pe cheltuiala producatorului.
Acum daca e o chestie simpla cum ai banuit tu cu bateria ar fi ceva de 2 lei si ai scapa ieftin
Daca ar fi ceva cum a zis alt coleg cu distributia atunci treba e nasoala si daca motorul e facut PA din acesta cauza nu stiu cum o scoti la capat cu ei
Dar orice problema are si o rezolvare
Trebuie descoperita mai intai de unde e buba si apoi vezi ce cale urmezi.
Ai si pana la urma si calea judecatii daca nu vor sa coopereze cu tine si tu poti demonstra ca avaria e produsa din vina lor exclusiva!

Stiu totusi ca parcurile auto SH ofera si garantii dupa caz 6 luni de zile sau 12 luni garantie, asa ca poti apela la ei, DAR

prima data eu unul m-as duce la un service foarte bun si as plati o constatare, dupa care as cere sa mi se elibereze un document de constatare (nu stiu daca asa ii zice, poate are o alta denumire)
dupa care m-as adresa dealerului de unde am cumparat masina, in cazul tau auto rulate tiriac si de acolo as vedea ce constata ei, daca nu se pupa una cu alta le-as atrage atentia
Daca nu vor sa repare masina cu defectul constatat de primul service atunci as lua legatura cu un avocat

Atentie la primul service sa nu se faca lucrari in interiorul motorului la interne, adica cineva sa inceapa sa lucreze la distributie de exemplu pentru ca dupa aia poti fi tras la raspundere de cei de la tiriac auto ca ai intervenit asupra masinii chipurile neautorizat.
Stii tu oala acoperita nu da in clocot.