| PleşaMihai21 a întrebat:

Salut! Am o problema, am fost cam grăbit astăzi in drum spre munca, eram și puțin nervos, iar când am ieșit cu mașina de pe podișca mea, am ieșit cu spatele și cu viteza și am atins mașina vecinului de peste drum, pe care sincer, nu am văzut-o, pentru simplul fapt ca sunt un termin*t (bine ca, e și lunga mașina. Passat b8 break) Am lovit numărul mașinii lui, iar bara mea din spate, nu pot sa zic ca e grav, dar e julită...si se vede și ma doare sufletul când ma gândesc, n-am avut azi chef de nimic... tata încă nu știe și oricum n-am ce face, o sa vadă mâine. Tot ce vreau eu sa știu e: credeți ca e reparabil? Se poate polișa și revopsi bara? Sunt începător de 3 luni, dar merg foarte atent cu mașina, dar astăzi am avut o stare nașpa după ce m-am certat cu oamenii de acasă înainte sa plec.

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cand esti grabit si nervos, lasa masina acasa si ia un taxi, fiindca se pot intampla accidente mai grave pe sosea, mai ales ca nu ai pic de experienta la numai 3 luni de sofat.
Masina se poate repara, ca-i fier, chiar daca te va costa ceva banut, dar daca faci accident grav, poti sa ai suferinta fizica.
Daca bara ta este julita, s-ar putea si bara lui sa fie indoita. Du-te si spune-i vecinului sa-si verifice masina, asa cum ar face orice om cinstit.

| Vântulalb a răspuns:

Da, Jassmina, ca in toate satele sunt taxiuri la orice colt de ulita!
Daca esti plecata de trei veacuri din tara si nu stii cum se traieste aici, fii mare sfatuitoare acolo unde traiesti, nu aici!

| Vântulalb a răspuns:

Ca te certi sau nu, ar trebui sa-ti mai infranezi nervii. Am mai spus eu ca va grabiti sa luati permisul, ca mergeti ca balaurii desi nu aveti experienta dar credeti ca stiti sa conduceti o masina. Iata ce ai patit! La volan, doar cu calm!
Bara se repara. Ce-i vei raspunde tatei, dar mai ales vecinului, asta e problema.

| Mihai8767 a răspuns: