| Shadow136o a întrebat:

Salut! Vreau sa ma ajutați cu niște sfaturi. Am atins o mașină când parcam. Sunt începător. Locul era îngust, am dat cu spatele și am atins bara fata a mașinii cu cârligul de remorcare. M-am uitat sa vad dacă chiar am atins mașina, pentru ca inițial am crezut ca am atins bordura, și i-am atins plăcuta de înmatriculare. Este botita, împinsă. Nu știu dacă bara este afectata, dar i-am atins plăcuta de înmatriculare. Mașina pe care am atins-o din ce știu este un Logan model nou și este mașina de serviciu a omului, deci este mașina unei firme. Nu știu dacă m-a vazut cineva, nu am văzut pe nimeni sa se uite la mașina pe care am atins-o. Dacă proprietarul vede ca este atinsa, pot păți ceva? Presupun ca ar trebui sa aiba o dovada clara cum ca eu am atins-o. Nu am lăsat niciun număr de telefon. Mașina mea este în continuare parcata în fata mașinii pe care am atins-o și am numărul de telefon pe bord la vedere. Dacă se afla ca eu sunt făptașul, ce consecințe sunt?

13 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

În locul tău as fi scos mașina și o parcam în alta parte și gata

| Shadow136o explică (pentru RAY):

Am făcut asta acum 20 de minute. Am mutat o mai in fata la o mașină distanta

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Shadow136o):

Si zici ca nu sunt camere in zona? laughing
Poate chiar Loganul pe care l-ai lovit, are camera de bord. Plus camerele stradale.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai tu nu stii? Doar abia ai invatat legislatia.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Azi esti incepator, dupa 24h esti pieton.
Obligatia conducatorilor auto care iau parte la o tamponare usoara, indiferent ca sunt vinovati sau nu, este sa declare evenimentul sau sa incheie o constatare amiabila, in maxim 24h de la momentul tamponarii sau de la descoperirii acesteia.
In caz contrar, li se suspenda permisul de conducere.
Asta ca am avut eu chef sa iti scriu aici legislatia pe care tocmai "ai parcurs-o".