| ElGreco88 a întrebat:

Am un golf 4 ( Generation ), TDI cu motor de 1.9, 90 cp din anul 2000. Astazi mi s-a aprins un martor in bord si nu stiu ce reprezinta. Este un triunghi ( cedeaza trecerea intors ) cu semnul exclamarii in interiorul lui, iar triunghiul este inconjurat de o sageata sub forma de cerc ( are culoarea galbena si este pe partea cu vitezometrul intre 40 km /h si 60 km / h). Aveti idee ce este?

5 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

De obicei triunghiul ala galben cu! in el inseamna o problema sub capota. mie la skoda (tot acelasi grup vw-skoda-seat-audi) mi se aprinde ala si cand nu am solutie de parbriz, si cand am probleme mai grave. deci ai ceva sub capota nelalocul lui. mai exact ce, nu stiu

| ElGreco88 explică (pentru JohnnyBi):

Am inteles ca este ESP'ul.

| JohnnyBi a răspuns (pentru ElGreco88):

La mine ala e o masina cu urme de roti in urma. ceva de genul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Are un prieten Golf ca al tau (ALH), si are si el acel bec in bord. E de la ESP, dar nu stiu exact de unde provine defectiunea - electronica sau mecanica.
Lui totusi ii functioneaza ESP-ul, la nevoie lucreaza. Daca nu ma insel, problema era de la buton sau de la computer. L-a activat de pe diagnoza, si nu a mai avut probleme. Probabil butonul e defect, si de aia i se dezactiva.
Cand e dezactivat ESP-ul se aprinde acel bec, cand lucreaza (derapezi), sau daca ai o defectiune, si s-a dezactivat singur.
'Freaca' putin butonul ESP din bord, vezi daca se stinge becul.

| Adikis a răspuns:

Acela este martorul de la ESP. Cel mai probabil ti-s-a stricat un senzor sau nu iti lucreaza corespunzator, sau ai o alta defectiune electrica legata de sistemul electronic de stabilitate. Poti merge linistit cu masina ca nu are nimic, e de parca ai avea ESP ul dezactivat. Iti recomand sa il dezactivezi complet ca sa nu se apuce sa iti lucreze aiurea daca tot e ceva stricat. Poti face asta apasand pe butonul "esp" din bord. Poti merge la service sau cauti pe cineva cu tester de Volkswagen si dupa un test se poate stabili problema exacta. Poate ai norocul sa se poata si repara cu un tester si sa te coste doar in jur de 50 de lei. Succes!winking