| PrESeUS a întrebat:

Sunt incepator si vreau sa imi cumpar o masina Opel Vectra c cu un motor de 1.8 120 cp benzina + gpl. Mi-as dori sa imi dati si mie niste pareri despre masina si alegerea mea apreciez foarte mult fiecare sfat! Vreau sa stiu despre piese consum daca masina este buna sau nu si alte sfaturi. Multumesc mult!

5 răspunsuri:
| TrăieşteClipa a răspuns:

Gpl tine motorul mai curat, polueaza mai putin. Dieselul scoate fum negru cand apesi brusc pe acceleratie are zgomot de tractor, km cu sutele de mii, este sensibil la apa din motorina.
120 de cai nu sunt multi.
Iti permite sa faci o depasire in siguranta.
Eu am 180(tot pe GPL) si ar mai fi loc de cativa.
Deja ma gandesc la o evacuare custom.

| PrESeUS explică (pentru TrăieşteClipa):

Deci imi recomanzi opel vectra c cu gpl?

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru PrESeUS):

In primul rand nici nu se aude motorul inauntru.
Costuri foarte mici de intretinere.

| AtomiX a răspuns:

Pentru inceput? 120 cp? Mi se pare mult. Acum cativa ani eram si eu in locul tau si nu ii ascultam pe cei care imi ziceau ca pentru inceput e buna orice masina, oricat de veche e etc ca sa invat sa conduc bine, asa ca mi-am luat o masina "de buna" si incet-incet am zgariat-o, a trebuit sa mai schimb piese..si asta sigur o sa ti se intample si tie, pentru ca n'ai cum ca incepator sa incepi dintr-odata sa conduci ca la carte (plus ca mai sunt si "jmecherii" care se baga cum vor ei, ca nah, la valoarea lor.) Sfatul meu, ca pentru inceput sa iei o masina ieftina, doar pentru condus. Partea cu glp sigur e tentanta, dar tot trebuie sa bagi si benzina, ca altfel in timp nu rezista mult, iar in general masinile pe benzina consuma mai mult. Ca si motor, eu iti recomand diesel, consuma mai putin si e mai puternic. In rest, masina e ok, mie unul imi place.winking

| Vyrnfa a răspuns: