| smecherul06 a întrebat:

Salut TPU, am o mare problema cu masina și nu ii dau de cap. Problema e urmatoarea: Am schimbat caseta crezând ca este stricata iar apoi când am montat-o am crezut ca am stricat și pompa, eventual am schimbat-o, totul a mers bine pana când mi-am dat seama ca caseta care o schimbase era sh și curgea ulei. Am încercat sa o montez pe cea veche(înainte sa o schimb se misca bine dar aveam impresia ca bate ceva în ea) și a dat roade cam 500m 1km, după s-a îngreunat de tot volanul ca și cum ai misca volanul la papuc, am zis da pun și pompa veche, la fel a mers un pic mai mult dar tot la fel nu mai misca volanul ca lumea, în timp ce am schimbat toate astea și le-am inversat am pus mai multe tipuri de ulei(greseala mea) ieri am șters erorile din bord și cu contactul pus volanul se învârtea foarte lejer și după ce am pornit-o iară s-a îngreunat, dar mergea cât de cât mai lejer decât înainte. Am oprit-o și am repornit-o, am turat-o, am mers cu ea un pic, am întors-o mișcăm volanul la maxim, însă la fel, astăzi am pornit masina iar volanul a mers bine vreo 5 minute și după iară nu se mai misca iar uleiul din rezervorul de servo se misca frumos. Ieri nu se misca când nu mergea serva. Conductele sunt aerisite bine. Acum întrebarea mea este: Este problema de la lichidul amestecat, se poate sa aibă un gunoi, e pompa stricata? Ca nu stiu ce sa ii mai fac, am sunat și la recondiționări de serva dar la fel nimic! Oricine ma poate ajuta ii mulțumesc enorm!

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Hai sa recapitulam:
-ai schimbat caseta, cu alta veche
-ai schimbat pompa, cu alta veche
-ai schimbat iar caseta
-ai pus uleiuri la plesneala
De ce?
Cine a facut constatarea, cum si-a dat seama ca trebuie inlocuite cele doua, cum s-au verificat piesele de schimb, ca sa stii ca nu sunt mai rele decat cele de pe masina?
Ce ti-au zis aia de la reconditionari, ca nu au timp? laughing
Nu se baga nimeni la masinile stricate de mecanici amatori.
Ce fel de pompa e, electrica sau pe curea?
Ce spune testerul?

| smecherul06 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cei de la recondiționări au zis ca degeaba ma duc la ei ca mi-o dau la fel, nu am știut ca uleiurile contează asa mult, însă sapt asta am sa schimb tot uleiul de pe instalație, pompa e pe curea, este un bmw 525d e60 197hp facelift 2008, încă nu am pus testerul pe ea, nu am fost cu ea la mecanic am schimbat astea la un prieten care are cunoștințe însă nu ne putem da seama de ce nu merge, dacă ai o idee as fi recunoscător

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru smecherul06):

Daca e mecanica, nu are treaba cu testerul.
Incearca sa golesti instalatia complet si sa pui lichid nou, de tipul potrivit.
Daca trebuie verde, eu folosesc Ravenol SSF si e foarte ok.

| smecherul06 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

La mine e tot verde dar am luat ceva mai scump cum am avut și înainte de la Febi bilstein recomandat pentru bmwp