| Delocimportant a întrebat:

Tinand cont de faptul ca sunt incepator, in ceea ce priveste calitatea mea de conducator auto, si nu am inca reflexele formate, s-ar merita sa imi cumpar o masina cu volan pe dreapta? Sa presupunem ca sunt o fire calma, nu teribilista, care sa circule cu viteza, sau care sa se aventureze in depasiri. Exista vreun risc in afara de faza cu depasirile? Nu dispun de o suma prea mare, si, ca orice tanar, doresc sa am o masina cat mai ok, si am observat ca, cele cu volan pe dreapta, sunt la jumate de pret. La ce riscuri trebuie sa ma astept, daca voi achizitiona o masina cu volan pe dreapta, in afara de dificultatea de a depasi?

8 răspunsuri:
| horia2012 a răspuns:

Nu stiu cat te costa masina, dar uite o idee. Intereseaza-te daca poti muta volanul pe stanga la modelul tau, cat costa, suna la RAR sa vezi daca o poti inmatricula cu volanul schimbat si fa calculul final. Asa, pe dreapta, chiar daca nu esti teribilist, iti va fi destul de greu chair daca esti incepator si te te vei obisnui ce ea.

| Kaℓi a răspuns:

Poate ca faptul ca esti incepator e un atu, nu ti-ai format automatisme care sa te incurce. Daca iti oferi o perioada in care sa conduci pe drumuri mai putin circulate (si periculoase) pana te obisnuiesti cu volanul pe dreapta, si esti foarte atent la depasiri, nu cred ca e o mare problema.

| Florian20405 a răspuns:

Pai va trebui sa faci cateva reglaje la masina,in primul rand la faruri,ele bat invers dar invers fata de cele pe stanga,aproape ca te orbesc,dar daca esti obisnuit ca sofer cu luminiile n-ai treaba.
Deci cum am spus in primul rand reglajul la faruri,dupa aceea,nu e cazu ca vrei sa depasesti o masina, dar cum suntem in Romania, mai intampini o caruta, unu` care a ramas in pana.Ei bine va fi o situatie destul de dificila pentru un incepator.
Deci recomand mai bine o masina mai veche si cu volan pe stanga decat una mai noua si cu volan pe dreapta.