| Gumalamanaazecea a întrebat:

Stiti ceva tratamente pentru cosuri? am foarte multe pe spate si peste o luna este banchetul. Cum as putea sa scap de ele si de urmele lasate in mai putin de o luna? am mai pus intrebarea asta dar n-am primit raspunsuri folositoare. dau funda, logic!

Răspuns Câştigător
| Andra_8716 a răspuns:

Buna :*
Fratele meu avea multe cosuri pe fata si a mers la dermatolog. A facut analize si pana sa ii vina rezultatele analizelor, doctorul i`a dat o fisa pe care scrie ce nu mai are voie sa manance: iti spun si eu cateva din ce imi mai amintesc: sucuri carbogazoase, nimic prajit, ciocolata, alcool, energizant, alimente tip fast food, mezeluri. Deci d`astea nu avea voie.
Dupa analize i`a dat o anumita solutie sa se dea cu ea pe fata. Eu nu`ti pot spune cum se numeste pentru. ca era pentru. genul lui de ten.
Nu sunt medic, dar ai putea intreba la farmacie despre o crema pentru. acnee. Am si eu cateva pe frunte si folosesc crema de galbenele straight face e eficienta, imi dau seara dupa ce mi-am curatat fata bine si dimineata aproape ca nu se observa. Dupa cateva saptamana. dat continuu ar putea sa dispara. Am si pe spate cosuri dar deocamdata nu m`au deranjat straight face si nu stiu cum pot scapa de ele, dar incearca pana ajungi la farmacie, CREMA DE GALBENELE, e ft. buna mai ales pentru. urmele lasate de cosuri.
Deci evita ce am scris mai sus si foloseste crema de galbenele.
SPer sa-ti treaca:* Daca are efect, imi lasi un mesaj :* Ok?:* Multumesc, te-am pupat :* Eu ma mai interesez si daca gasesc ceva chiar Bun te anunt imediat :*

3 răspunsuri:
| paffyxfairy a răspuns:

Buna, si eu am avut problema aceasta. Exista creme speciale la farmacie de care iti trec 100% si eu am folosit. In schimb, daca nu iti trec toate pana la banchet, exista special la AVON corector, este ca si un ruj de culoarea pielii cu care te dai pe fata si nu se mai vad! BAFTA!:* funda?

| StamateAlina1987 a răspuns: