| Sweetdreamsyou a întrebat:

TPU! Am nevoie de muult ajutor. Am 15 in cateva luni 16, si vreau sa imi fac o rutina de ingrijire a tenului. Imi apar cosuri si am puncte negre multe. Pana acum imi faceam curatari la salon, dar femeia care ma facea s-a mutat din oras si nu prea vreau sa imi las tenul pe mana oricui.
Si vreau sa va intreb pe voi care sunt pasii sa imi formez o rutina de curatare a tenului? si produsele potrivite pentru varsta mea.
P.s: Am tenul gras. Va multumesc de ajutor!

Răspuns Câştigător
| Capsunicaaaa a răspuns:

Salut! Am citit ce a zis fata de mai jos si te sfatuiesc sa nu aplici spirt pe fata. Usuca foarte tare tenul si contine alcool care nu este deloc bun pentru ten. Nu o sa iti recomand produse cum a facut fata de mai jos pentru ca nu sunt medic si nu stiu ce reactii poti avea. Daca ai cosuri cel mai bine te duci la un medic dermatolog. Dar asa o rutina simpla pot sa iti recomand:
Dimineata - gel/spuma de curatare (NU folosi SAPUN! usuca foarte tare fata si nu este recomandat pentru ten) + toner + crema hidratanta.
Seara - acelasi procedeu

Apoi pe langa aceasta rutina de ingrijire iti recomand ca 1-2 ori pe saptamana sa folosesti un scrub. NATURAL daca se poate. Cel mai bun scrub testat de mine este cel cu zat de cafea si miere. Poti inlocui zatul de cafea cu malai, zahar. Nu iti recomand scruburile din comert pentru ca mi se par inutile. Cele ieftine contin alcool si parfum, aceste ingrediente fiind nerecomandate tenlui. Daca ai un buget mai mare, desigur poti incerca si scruburi din comert care sunt cat de cat naturale desi, din nou, nu le vad rostul cand ai ingredientele necesare chiar in bucatarie. Dar ramane la alegerea ta happy
Si la fel de 2-3 ori pe saptamana iti poti face o masca. ATENTIE! sa nu fie in aceeasi saptamana in care ti-ai facut scrubul. Eu aplic o saptamana scrub, o saptamana masca. Ingredientele din miere sunt foarte bune incat nu mai ai nevoie si de o masca in saptamana in care iti faci scrubul.