| qpDede12pq a întrebat:

Am un par ondulat si foarte bogat(bruneta),dar il am cam scurt si imi doresc sa creasca,am ales sa folosesc ulei de ricin,imi poate spune si mie cineva o masca, si in cat timp se vad rezultate?



Răspuns Câştigător
| Bobbb a răspuns:

Buna, lasa-ti parul sa creasca natural, crede-ma ca nu exista solutii minune, toate uleiurile si mastile sunt doar niste mituri. si da, sunt student la medicina si stiu ce vorbesc

2 răspunsuri:
| SiminaIsDoingGood16 a răspuns:

Bună, într-adevăr uleiul de ricin stimulează creșterea părului, însă trebuie aplicat de 2-3 ori pe săptămână și ținut peste noapte. Ai grijă să masezi bine scalpul atunci când aplici uleiul pe firul de păr. Dacă ești perseverentă, într-o lună vei vedea deja rezultatele. Folosește-l simplu sau combinat cu ulei de măsline, acesta îi va conferi strălucire părului.
Eu folosesc ulei de ricin pe gene și sunt foarte mulțumită! Baftă!

| Laila_Lorena_2000 a răspuns:

Stiu ca iese mai greu mirosul, dar daca esti dispusa sa incerci incearca si o masca cu ceapa.
Storci pur si simplu ceapa, ii iei sucul si iti masezi scalpul cu el.
Ceapa stimuleaza circulatia sanguina si astfel parul creste.
De altfel ar trebuia sa-ti masezi scalpul cam 30 min. in fiecare zi ca sa stimulezi circulatia.
Eu am incercat astea chiar daca am parul mare si au dat rezultate, rapide chiar, dar cred ca difera si de persoana.