anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună! Sunt elevă în clasa a 11-a, specializarea științe ale naturii. Sunt foarte nehotărâtă în ceea ce privește bacul, dar și facultatea..ma gândeam la facultatea de chimie, specializarea chimie de la UBB Cluj și sa devin profesor, pasiunea mea încă din copilărie sau chimist în laborator, dar sunt sceptica în ceea ce privește salariul sau dacă nu-mi voi găsi de munca..bacul ma gândeam sa îl dau la chimie organica, a început sa îmi placa și astfel scap și de admiterea la facultate dar mai am mici lipsuri la rezolvarea problemelor pe care sper sa le remediez..si facultatea de biologie, secțiunea biochimie suna bine, însă cred ca as avea mai multe posibilitati pe chimie generala...voi ce spuneți? Merita sau sa-mi schimb opțiunea? Mulțumesc!happy

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"ma gândeam sa îl dau la chimie organica ..si facultatea de biologie...voi ce spuneți? merita sau sa-mi schimb opțiunea?"

n-ai ce schimba, vedem că incă NU te-ai decis

| Anaaaamariaa2350 a răspuns (pentru sierra1):

In primul rând eu am cerut un sfat pentru ca eram indecisa, voiam o părere. Dacă eram atât de sigura si de hotărâtă cu siguranța n-as mai fi cerut sfatul pe platforma aceasta. Dar mulțumesc pentru răspuns, unii oameni doar atâta pot, sa descurajeze alți oameni. Între timp am găsit ceea ce mi se potrivește happy

| sierra1 a răspuns (pentru Anaaaamariaa2350):

Bravo!