Întrebare recomandată | lorelai23 a întrebat:

sunt eleva in clasa a 12-a si,contrar a ceea ce m-as fi asteptat,inca nu am ales facultatea de care o voi urma. Stiu ca au mai avut loc multe discutii pe tema aceasta insa as vrea sa va expun exact situatia mea si sa imi dati raspunsuri cu privire la ea. sunt la profil uman,mai exact stiinte sociale,si am avut intotdeauna medii peste 9, 6.Cu toate acestea nu pot spune ca ma descurc la toate obiectele, probleme existand la limbile straine.personal,mi-ar fi placut foarte mult sa urmez facultatea de psihologie sau filosofie-comunicare si relatii publice insa toate lumea ma descurajeaza spunandu-mi ca aceste facultati nu reprezinta nimic palpabil, din care sa pot castiga bani in viitor. Cum credeti ca ar trebui sa procedez? Multumesc anticipat!

12 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Toate facultățile sunt o loterie, în prezent!
www.alegefacultatea.ro
Succes!
Pa, pa.

| thealchemist a răspuns:

La filosofie nu merita sigur, iar la psihologie merge dar cu rezerve, succesul in cariera nu e garantat si tine foarte mult de noroc si pile, ca si in cazul avocatilor.

| mixxjim a răspuns: