| casandra2222 a întrebat:

daca ar fi sa alegeti intre asistent medical sef, asistent medical de urgente, invatator 1-4 sau educator, ce a-ti alege? Care credeti ca e mai sus? Care e mai respectata? happy

7 răspunsuri:
| OnuOnulică a răspuns:

Mai respectat e educator sau învățător dar eu aș prefera asistent medical șef.

| raluk27 a răspuns:

Asistent medical.
Nu poti sa scrii "a-ti alege" si sa devii invatator 1-4. Distrugi viitorul copiilor.

| Staind a răspuns:

Urgente

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

"Care e mai respectata?" laughing In ziua de azi nu se poate generaliza in astfel de conditii. Respectul fata de oameni nu neaparat ca sunt profesori sau doctori tine de educatia primita. Poti fi si invatator 1-4 si sa nu dea copiii aia 2 bani pe tine, poti fi asistent si la fel... Eu zic ca nu trebuie sa iti alegi niciodata o meserie gandindu-te la care e mai respectata. Respectul nu trebuie sa-l ai doar fata de o persoana cu functie importanta, ci de toti oamenii

| PeFuga a răspuns:

Asistent medical sef ajungi dupa ce ai lucrat o perioada pe post de asistent medical generalist si apoi esti "avansat". Asistent medical de urgente ajungi dupa ce faci o facultate sau o postliceala de asistenta medicala si apoi prinzi un loc pe acest post. Dar e foarte posibil sa faci acea scoala si sa nu reusesti sa fii angajata la urgente... E ca si cum ai intreba daca e mai bine sa fii avocat la Iasi sau director la Liceul Teoretic din Tecuci.

Daca vrei o meserie respectata si te atrage domeniul medical, mergi direct la facultatea de Medicina!

| PogChamp a răspuns:

Am intalnit gunoieri carora le-am respectat munca depusa datorita pasiunii de a mentine orasul curat si profesori pe care imi vine sa-i scuip cand ii vad pe strada datorita mizeriilor pe care a trebuit sa le indur din cauza lor, fara sa invat ceva. Respectul ti-l faci tu, nu conteaza ce profesie ai, daca esti indiferent o sa fii tratat cu indiferenta.

| vampyremisa a răspuns: