| AlexisAlexx a întrebat:

Este cineva de la Facultatea de farmacie din Timisoara Victor Babes? As vrea tare mult niste sfaturi daca se poate
Sunt pe profil uman si imi place biologia, dar nu ma mut la bio-chimie ca e multa matematica si nu prea ma descurc. La admitere pentru farmacista se pune si media de la bac pe langa examen? Este mult de invatat? E greu?
Am auzit ca sunt multi studenti care au fost la profil uman si acum sunt la facultati de medicina, farmacie. credeti ca am sanse?

12 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Eu am 2 foste colege (Am termint uman) care au intrat exact la babes la farmacie. Una din ele era batuta rau in cap, gandeste-te in clasa a 12-a citea aproape pe silabe si totusi a intrat. laughing)

| AlexisAlexx explică (pentru Adry05):

Inseamna ca s-a descurcat
I a fost greu sa invete la biologie si chimie?

| Adry05 a răspuns (pentru AlexisAlexx):

Nu stiu, n-am fost apropiata de ea. Aparent s-a descurcat ea cumva. Oricum, daca ea a reusit, sigur poti si tu. laughing

| Kiwibibilă a răspuns:

La medicină din câte ştiu contează 10 la sută media la bac, orice profil ai fi urmat in liceu. Cat despre admitere, cred ca stii ca se da la biologie si chimie organica, deci nu e chiar nevoie sa fii bun la mate. Dar trebuie să ai în vedere că te întreci cu cei de la profilul real care fac biologie şi chimie la nivel înalt aşa că va trebui să scoţi din buzunar mulţi bani de meditaţii. Nu sunt "mulţi studenţi de la uman la medicină", sunt chiar puţini. Adică gândeşte-te că de la o clasă de stiinte ale naturii 3 sferturi se duc la medicină, de la mate-info jumatate iar de la uman daca se duc 2-3, şi cu eforturi foarte mari.