| georgyyyy19572 a întrebat:

Sfaturi pentru 10 in bac?
Sunt o eleva foarte silitoare, la anul am bacul. Sunt pe mate-info intensiv engleza, deci dau la română, mate M1 și bio/fizica (nu m-am decis încă între astea două, recomandări?).
Cam când ar trebui să mă apuc serios de învățat? Prin octombrie ar fi ok? Menționez că nu vreau sa iau meditații la nimic.

6 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Mai sunt oameni care povestesc din experienta lor pe aici :
https://www.youtube.com/results?search_query=cum+sa+iei+10+la+bac

E de admirat ca nu vrei meditatii.
Succes!

| Nirvanaaa a răspuns:

Recomand biologia. Am avut la subiectul III ecologia, nu invatasem nimic, am scris ce m-a tăiat capul și tot am scos un 9, 60.
Recomand dacă vrei sa iei o nota mare, plus ca merge sa înveți la ea și fără meditatii.
La fizica in schimb e și matematica. Dacă încurci un calcul se complica puțin. 10 nu prinzi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dă la anatomie bacul. La fizică nu ai cum să iei 10. Bine... eu am luat 7.60 la chimie fără să învăț nimic. Poți încerca la chimie organică, e simplă.

| georgyyyy19572 explică (pentru anonim_4396):

Proful meu de fizica de la școală zice exact invers?
E evident oarecum, doar e materia lui. El zice că la fizica e vorba strict de cat de bine știi să aplici teoria învățată, și cu muncă multa poți ajunge la 10. Însă la bio poți pierde câteva sutimi pe chestii minore la eseul de final. Așa zice el.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dă la anatomie bacul. La fizică nu ai cum să iei 10.

| ValentinMihai78 a răspuns:

Un psiholog în primul rând, care să te facă să te relaxezi și să nu intri în blocaj emoțional la bacalaureat.
În al doilea rând, un registru în care îți faci o agendă zilnică cu activități.
Apoi, vei aplica regula străveche a țăranului: 6 zile muncă, a șaptea zi odihnă. Adică de luni până sâmbătă, înveți, dar duminica este o zi în care faci orice, în afară de a învăța. Lecțiile pentru luni le poți face sâmbăta.