| IDerarioGaming1 a întrebat:

Sunt elev in clasa a 8-a. La matematica sunt un elev de 10, si la romana aproximativ. de un 8.60 - 9 in evaluare. Eu vreau sa ajung sa devin arhitect IT fiind foarte pasionat de informatica inca de cand eram mai mic. Ma gandesc ca trebuie sa urmez mate-info (evident), si sa ma duc pe facultatea de info sau ceva de genul. Conteaza daca un liceu este de 9, 20 (de exemplu) sau daca este unul de 8, 50? Atata timp cat este mate-info si rup matematica, informatica si fizica (la momentul actual), eu spun ca nu are importanta. Mie mi s-a spus ca mai bine ma duc la un liceu de 8 - 8.50 unde iau nota mare in bac pentru facultate decat sa mi blestem zilele la un liceu greu de tot si sa iau 2 in bac (ipotetic vorbind). Ce ma sfatuiti?

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Calea corecta este: liceu de mate-info si apoi o facultate de IT.
Chair nu te sfatuiesc sa te duci unde spun altii, la liceu medicoru, ca nu fac sens odata ce esti un copil bun si ai nevoie de concurenta ca sa dai ce este mai bun din tine.
Mergi la un liceu foarte bun, ca-i nu vei avea regrete in viata!
Succes!

| helpforyou a răspuns:

Sunt diferente intre licee. Chiar daca sunt mate-info, unul preda modului M1 (in care ai un numar mai mare de ore) fata de celalt liceu.
Desigur ca poti sa inveti la oricare dintre ele, dar la unul vei face mai multa materie fata de celalalt.

| Laurențiuuuuu28 a răspuns:

Eu am observat o chestie eu fiind la un Colegiu de top, iar fratele meu la un liceu mediocru.
Se face mai multă carte (în mare) la el ca la mine. De ce? Pt că profii îi cred pe toți "slabi" deoarece au luat note mici, iar la unul mai bun vor fi ceva gen... au note mari învață ei și singuri, ceea ce în mare e adevărat, dar sunt unii mai delăsători.
Nu contează liceul... du-te oriunde că peste tot se face carte, dar în mod diferit în funcție de nivelul elevilor. Contează și distanța până acolo, programul liceului etc...
Dacă știi că rămâi mobilizat du te și la unul mai slab...