| Bibiii_7939 a întrebat:

Care stie o reteta de prajitura in franceza?

7 răspunsuri:
| Elena1234456 a răspuns:

Pandispan duveteux (Pandispan)

Ingrédients

-8 oua -8 Oeufs
-8 linguri de ulei -8 À soupe d'huile
-11 linguri de apa -11 À soupe d'eau
- o cana si jum. - Une tasse et demie. de faina de farine
- o cana si jum. - Une tasse et demie. de zahar sucre
-un plic praf de copt dr. cu. un sachet de bicarbonate de soude Dr Q.
- 1 esenta rom - 1 essence de rhum

Mod de preparare Préparation

Mai intai faci un sirop fiert din 11 linguri de apa si cantit. D'abord faire un sirop d'eau bouillie et 11 cuillères à soupe de quantités. de o cana si jum. la tasse et demie. de zahar., dupa care o lasi sa se raceasca. sucre., puis un laissez refroidir.
Bati bine albusurile spuma tare cu putina sare, apoi adaugi siropul treptat, galbenusurile (cate unul), cele opt linguri de ulei si faina amestecata cu praful de copt si la urma esenta. Blancs de mousse de mieux lutter dur avec peu de sel, puis ajouter le sirop peu à peu, les jaunes (un), huit cuillères à soupe d'huile et de farine mélangée avec de la poudre à pâte et de l'essence.

Torni 3/4 din compozitie intr-o tava (eu folosesc o tava de teflon pentru. friptura ) unsa cu ulei sau margarina si tapetata cu faina (sau poti folosi hartie de copt), iar restul de compozitie o amesteci cu 1-2 linguri de cacao si o torni deasupra compozitiei dupa care dai totul la cuptor pentru. Verser 3 / 4 de la composition dans un bac (j'utilise un bac de téflon. Bifteck) frotté avec de l'huile ou la margarine et le papier peint avec de la farine (ou utiliser du papier de cuisson) et d'une composition mixte restants 1-2 cuillers à soupe cacao et verser sur une composition, puis cuit pour vous tous. 30-35 '. 30-35 '. Sper sa va placa. J'espère que vous le souhaitez. Eu le gatesc acest pandispan de 3 ori pa saptamana. J'avais l'habitude de faire cuire cette pandispan semaine 3 fois par an. si tot nu ne saturam. et toujours pas fatigué de nous.

De curand a fost ziua sotului meu si am avut mare succes pandispanul meu super pufos si delicios. Récemment était sur mon mari et moi avons eu beaucoup de succès pandispanul ma super doux et délicieux.
se mentine pufos mai multe zile. fluffy dure plusieurs jours.

Succes! Bonne chance!

O reteta propusa de Geanina Une recette proposée par Geanina.

| OrangeWind a răspuns:

Am eu una in cartea de francezabig grin
500 g de pate feuilletee
50 g de sucre en pudre
60 g de beurre mou
80 g de poudre d'amande 1 oeuf, 1-2 jaune d'oeuf pour dorer la galene, 1 feve
C'est simple:je melange le beurre, l'oeuf, la poudre c'amande et le sucre pour obtenir une creme epaisse
(nu am pus accentele...nu stiu cumbig grin)

| OrangeWind a răspuns:

Pardon cu c'amande e d'amandewinking m-am grabit

| OrangeWind a răspuns:

E la o lectie de-a mea din clasa a 7-a. E specifica unei traditii frantuzesti:d

| blondaa_2641 a răspuns:

J'aime la galette

500 g de pâte feuilleteé
50g de sucre en poudre
60g de beurre mou
80 g de poudre d'amande
1 ouef 1/2 jaune d'oeuf pour dorer la galette
1 fève
C'est simple : Je mélange le beurre, l'oeuf la poudre d'amande er le sucre pour obtenir une crème épaisse

Este cea din cartea de a7a, cu tot cu accente si titlu, ceea ce lipsea la cel sau cea din inainte :*, Sper sa iau FUNDITA, Iti multumesc mult daca mi-o dai mie, pupici :* sper sa iti fie folositoare

| Bibiii_7939 explică:

Si cum se numeste prajitura?

| MueHateri a răspuns (pentru Bibiii_7939):

Scrie la inceput desteapta.

Întrebări similare