anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunteți pro sau contra avort? Argumentați de ce.

Răspuns Câştigător
| Drimmero a răspuns:

Daca motivele sunt medicale si o situatie naspa atunci sunt de acord, dar sunt contra cand faci atunci cand toti prostii se impuiaza fara sa stie riscurile si cum e cu protejarea.

In Romania educatia sexuala e la pamant, dar ce nu e la pamant la noi in tara?
Degeaba spunem ca suntem pro sau contra, oricum oamenii fac ce-i taie capul.

| anonim_4396 explică (pentru Drimmero):

Sunt de aceeasi parere cu tine. Pro: probleme care pun in pericol mama sau copilul si contra in cazul unor panarame (ca altfel nu le pot spune) care habar nu au de protectie.

| Drimmero a răspuns (pentru anonim_4396):

Uite de asta eu unul optez pentru educatia sexuala in scoli, pentru a nu se ajunge aici,, un asa nu, o descurajare fie ea cat de mica.

Nu trebuia sa-mi dau funda, pe mine ma lasa rece, ajut cand am ocazia cu cate ceva, sunt prea empatic.

| anonim_4396 explică (pentru Drimmero):

Ai dreptate in legatura cu educatia sexuala. Insa din pacate sunt multi parinti care nici nu ar vrea sa auda de asa ceva. "Cum sa invete copiii lor despre asa chestii?"
Ei bine, e destul de important sa invete

| Drimmero a răspuns (pentru anonim_4396):

Parintii aia sunt inconstienti, din cauza mentalitatii lor nu vor discuta deschis cu ai lor, iar din cauza asta este un haos, plozi cu plozi, sau mai rau... purtatori de hepatita, HIV si alte BTS-uri/

Decat sa se invete in scoli materii inutile,, mai bine s-ar aloca spatii si pentru educatia sexuala, efectele pozitive ar aparea treptat.

32 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Eu sunt de părere ca dacă e vorba de un viol sau de o problema medicală e ok.
Dar majoritatea sunt fetițe prostute needucate, vrăjite de câte un smecheras și care ajung sa facă o prostie la o vârsta frageda. Asta e vina părinților, nu au știut sa își educe copiii, sau copiii nu au vrut sa asculte, atunci sa treacă la schimbat pamperși.