anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunteți pro sau contra avort? Argumentați de ce.

Răspuns Câştigător
| Drimmero a răspuns:

Daca motivele sunt medicale si o situatie naspa atunci sunt de acord, dar sunt contra cand faci atunci cand toti prostii se impuiaza fara sa stie riscurile si cum e cu protejarea.

In Romania educatia sexuala e la pamant, dar ce nu e la pamant la noi in tara?
Degeaba spunem ca suntem pro sau contra, oricum oamenii fac ce-i taie capul.

| anonim_4396 explică (pentru Drimmero):

Sunt de aceeasi parere cu tine. Pro: probleme care pun in pericol mama sau copilul si contra in cazul unor panarame (ca altfel nu le pot spune) care habar nu au de protectie.

| Drimmero a răspuns (pentru anonim_4396):

Uite de asta eu unul optez pentru educatia sexuala in scoli, pentru a nu se ajunge aici,, un asa nu, o descurajare fie ea cat de mica.

Nu trebuia sa-mi dau funda, pe mine ma lasa rece, ajut cand am ocazia cu cate ceva, sunt prea empatic.

| anonim_4396 explică (pentru Drimmero):

Ai dreptate in legatura cu educatia sexuala. Insa din pacate sunt multi parinti care nici nu ar vrea sa auda de asa ceva. "Cum sa invete copiii lor despre asa chestii?"
Ei bine, e destul de important sa invete

| Drimmero a răspuns (pentru anonim_4396):

Parintii aia sunt inconstienti, din cauza mentalitatii lor nu vor discuta deschis cu ai lor, iar din cauza asta este un haos, plozi cu plozi, sau mai rau... purtatori de hepatita, HIV si alte BTS-uri/

Decat sa se invete in scoli materii inutile,, mai bine s-ar aloca spatii si pentru educatia sexuala, efectele pozitive ar aparea treptat.

32 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Eu sunt de părere ca dacă e vorba de un viol sau de o problema medicală e ok.
Dar majoritatea sunt fetițe prostute needucate, vrăjite de câte un smecheras și care ajung sa facă o prostie la o vârsta frageda. Asta e vina părinților, nu au știut sa își educe copiii, sau copiii nu au vrut sa asculte, atunci sa treacă la schimbat pamperși.
Nu degeaba România e pe locul 2 in Europa la mame adolescente.

| PersonajFictiv a răspuns (pentru Bondarel99):

Trece ea la schimbat pampersi,dar copilul ala fiind facut din greseala,probabil cu unul care nici nu vrea sa auda de el,ea fiind eleva poate, cine stie ce conditii de trai are, crezi ca e o mama care o sa ii ofere copilului un viitor sau e posibil sa nu ajunga nici el prea departe?
Daca as vorbi pe TPU cum vorbesc in mod normal, m-ar suspenda dupa 2, 3 raspunsuri.
Cateodata ma mir, cateodata mi-e scarba, cu cata usurinta dati voi legi pe aici,"cum trebuie sa fie", neintelegand ca difera de la caz la caz, depinzand de mai multe.

| Bondarel99 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Ma refeream la parintii mamelor adolescente sa treaca la schimbat pampersi, e responsabilitatea lor.

| PersonajFictiv a răspuns (pentru Bondarel99):

Mai sunt si copii prosti, nu mereu e vina parintilor.

| Bondarel99 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Da, e cu dus si intors situatia asta. Am vazut niste documentare cu mame adolescente din UK (care e pe primul loc in Europa la capitolul asta) si ele nu aveau nicio treaba, era ceva normal pentru ele, parintii la fel, le cresteau copiii si nu comentau. Si asta se intampla si la 13-14 ani, se presupune ca acolo educatia ar fi mai buna, probabil le da prea multa libertate, deci tot vina parintilor, nu stiu...

| anonim_4396 explică (pentru Bondarel99):

Cunosc un caz de genul ăsta...un baiat. Mama lui a ramas gravida la 17 ani si baiatul care a lasat-o gravida a parasit-o. Ea s-a intors acasa si parintii i-au zis sa dea copilul la orfelinat dupa ce naste. Ea a fugit de acasa dar dupa ce a nascut s-a intors la parinti...lasandu-i pe ei sa aiba grija de copil. Ea a tot umblat cu altii si in prezent baiatului nu ii e bine deloc. Ca sa nu mai spun ca nici la scoala nu se mai duce si e vai de capul lui.

| Bondarel99 a răspuns (pentru anonim_4396):

Da dar nu toti sunt asa de iresponsabili, in plus sunt o gramada de oameni care au avut o viata chinuita si au ajuns adulti respectabili.
Si eu cred ca nu ar trebui sa refuzam dreptul la viata. E parerea mea, probabil m-am exprimat mai dur in primul comentariu.

Si toate mamele adolescente pe care le cunosc eu au avut foarte mare grija de copii (la fel si parintii lor) chiar daca la inceput nu i-au vrut.

| PersonajFictiv a răspuns (pentru anonim_4396):

E trist,e condamnat la o viata de rahat din cauza altora,sunt multe cazuri.
Sunt multe situatii diferite,sunt parinti buni care se tin de copii si fac ceva din ei dar si cazuri in care ei incearca sa faca tot ce se poate,dar copilul nu intelege,nu-i pasa,nu vrea sa asculte, e mai putin inteligent sau altele, iar in cazul asta nu parintii sunt vinovati.
S-ar putea face mai multe pentru ei, pentru oameni in general, dar...nu le pasa.

| anonim_4396 explică (pentru PersonajFictiv):

"E trist, e condamnat la o viata de rahat din cauza altora, sunt multe cazuri"... exact. din pacate sunt multe astfel de cazuri.

| Couragebv a răspuns:

Pai ca opinie masculina... pro abort. Pentru ca:
Este o responsabilitate pe Viata
Schimba viata intima cu partenerul
Nu mai ai somnul la fel cand vin copii.
Cheltuiala foarte mare pe an din ce in ce mai mare.
Rabdarea iti va fi pusa la incercare mai mult decat te astepti!
Acum pro:
Ca este o fiinta parte din tine care traieste
Momente care te face mandru sa fii parinte.

| RAY a răspuns:

Neutru,cred ca fiecare om are dreptul sa traiască dar e treaba fiecăruia ce face

| OldSoul a răspuns:

In general sunt contra.
Dar exista si unele exceptii:
Cand e o problema medicala care poate pune viata mamei in pericol, sunt de acord.
La fel si in cazul in care in urma unor evenimente nu tocmai fericite ea a ramas insarcinata.
Pe scurt, sa zicem ca daca se intampla o singura data il inteleg.

Dar sa o ducem in extrem, daca X face nenumarate avorturi doar pentru ca ei nu vor sa se protejeze, sau pentru ca merg pe mentalitatea aia "nu are cum sa mi se intample mie" ei bine, sunt categoric contra.
Motivul este ca avortul poate avea alte urmari, gen posibilitatea de a nu mai ramane insarcinata, iar asta e o problema destul de mare pentru unele persoane.
Bine, acum daca X sa zicem ca e cu Y si va ramane cu Y toata viata, sau ceva de acest gen, aia e, nu-mi pasa, nu ma priveste, cum isi astern, asa dorm.

Dar ce facem daca X nu ramane cu Y, iar dupa Y ea nu mai poate avea copii si mai apoi ma intalneste pe mine, care vreau o familie?
E clar ca ea nu-mi va spune din timp aceste amanunte, poate nu mi le va spune niciodata. Acum intrebarea vine, merit eu (care vreau sa-mi intemeiez o familie) sa-mi pierd timp cu ea, si respectiv sufar pentru prostiile ei?
E clar ca nu.

| RainmakerX a răspuns:

Exact ce a spus si Bondarel.

| PersonajFictiv a răspuns (pentru RainmakerX):

Voi va ganditi sa pedepsiti tipa, nu la binele copilului.

| RainmakerX a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Nu neaparat. Totul tine de ce parere are fiecare despre conceptul de moarte. Cand am spus ca si bondarel ma refeream ca mi se pare normal sa se recurga la avort atata timp cat este vorba de un viol sau de o problema medicala. Chiar daca este un suflet acel copil nu mi se pare ok sa fii obligata sa-l faci daca provine dintr-un viol sau daca iti pui viata in pericol.


La polul opus, daca nu are bani sa-l creasca atunci sa-l dea in adoptie chiar daca in Romania este un haos total in aceasta zona.
Chiar nu mi se pare ok sa-l omori. Cine suntem noi sa stim cu siguranta ca acelui copil o sa i se mai acorde o sansa de la divinitate (daca exista) sau daca o sa se reincarneze? Nu stiu cat de bine i-ar fi copilului daca ar muri... asa macar are o sansa, una infima dar macar exista.

| SG1995 a răspuns:

Pro avort medical, contra avortului la cerere.

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Pro. S-a discutat asta de 1000 de ori pe site, chiar nu mai e nimic de adaugat.

| Plato a răspuns:

Pro, decat o viata chinuită, mai bine deloc. E o discutie complexa, sunt multe lucruri care se contrazic, principalele fiind doua drepturi fundamentale: la viata si la libertate de alegere. Dreptul copilului la viata si dreptul mamei la libertate de alegere se dau cap in cap. Este chestia pe care am zis-o eu, cu suferinta, si religia care spune ca nu e bine sa faci avort, alte doua lucruri opuse.

| AC4S4 a răspuns:

Sunt contra avort, indiferent de circumstante. Este ucidere, cu toate ca pe unii ii deranjeaza aceasta asociere.
Dar, nu poti ilegaliza doar avortul, totul vine intr-un pachet:
- Omul nu ar trebui sa intretina relatii sexuale pana la casatorie/parteneriat civil. Asa va scadea numarul de adolescente gravide, "accidente" in cazul cuplurilor tinere. Asta este deja o invatatura a majoritatii bisericilor crestine din Romania (deci peste 90% din romani au aceasta invatatura).
- Investirea mai multor bani in domeniul adoptiilor.
- Inchisoare pe viata ca pedeapsa pentru viol.

Avortul este doar o "solutie" pentru anumite cupluri. Exista cauze pentru avort. Noi ar trebui sa rezolvam cauzele, problema sa fie rezolvata de la radacina.

| anonim_4396 explică (pentru AC4S4):

"Omul nu ar trebui sa intretina relatii sexuale pana la casatorie/parteneriat civil. "
Hai sa nu exageram. Asta inseamna ca unii ar trebui sa ramana virgini pana la 30 de ani, sau mai tarziu. Faza e...da-sa faca sex dar sa se protejeze (serios acum, cat poate sa coste un prezervativ-cativa lei)

| AC4S4 a răspuns (pentru anonim_4396):

Da. Relatiile sexuale au ca scop procrearea.
Sunt familii in care se promoveaza abstinenta pana la casatorie, iar cazurile de "accidente", adolescente gravide sunt foarte putine spre inexistente.
In societatea in care se promoveaza "poti s-o faci, dar sa te protejezi" uite ca este o problema cu multele cazuri de "accidente" si adolescente gravide.
Care metoda este mai eficienta?

| Nilsson a răspuns:

Contra pentru ca viata este darul lui Dumnezeu si doar El are dreptul sa o ia.
In rest orice discutie e de prisos.

| Endoryus a răspuns:

"Corpul meu, fac ce vreau cu el"

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pro medical.
Total contra dacă-l faci ca în 4, 3, 2...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Depinde de caz

| chuckmanson a răspuns:

Sunt 100% contra avort pentru că încalcă cel mai fundamental drept al omului, viața. Guvernele tuturor țărilor ar trebui să ajute fetele adolescente, tinere care ajung să rămână însărcinate din greșeală, să ajute familiile sărace, să îmbunătățească orfelinatele și nivelul de trai al copiilor orfani și să ofere copiilor educație sexuală, dar când vine vorba de a încălca cel mai important drept existent, nici vorbă, ar însemna să degenerăm.Singurele cazuri de avort acceptabile sunt cele în care copilul are o malformație sau un defect de naștere grave și nu va supraviețui și să spunem în caz de viol, dar aceste cazuri reprezintă un procent infim din cazurile de avort.
Știu că ceea ce am spus mai sus e cam fantasmagoric pentru țara noastră și pentru multe altele, dar e singura metodă să rezolvăm problema asta.

| Termopile a răspuns:

Depinde de situație, în anumite situații pot fi pro, iar în alte situații pot fi contra

Situații în care sunt pro avort :
1)Bebelușul e grav bolnav :dacă se constată că bebelușul se va naște grav bolnav atunci avortul e recomandat deoarece nu merită să chinui bebelușul
2)Pune viața mamei in pericol :dacă viața /sănătatea mamei e grav atacată de sarcină atunci poți face avort
3)În caz de viol nici nu are rost să mai vorbesc

cazuri contra
1)Situație materială proastă : dacă ai făcut un copil deși ești conștientă că nu ai cu ce să-l crești atunci asumați, nu te apuca să faci avort, e o dovadă de imaturitate, femeile care fac din astea să-și asume nu să facă avort.

2)Ești minoră și ai devenit gravidă : din nou asumați nu da fuga la avort.

3)Ești bolnavă și nu trebuie să rămâi gravidă :din nou asumați, știai că nu trebuie să rămâi gravidă. Soluția este dură din păcate și anume ASUMAREA.

Bun acum cred că am acoperit toate situațiile în care se poate/nu se poate face avort.

Nu mă luați cu răspunsuri de genul "Și dacă femeia la făcut din greșeală" îți spun sincer că după părerea mea dacă cei care fac sex sunt responsabili nu va mai exista "din greșeală" dacă nu ești atent și îl faci "din greșeală" atunci soluția este ASUMAREA.

| HatzzzJhonule a răspuns:

Depinde de situație

Întrebări similare