anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Acum 2 saptamani am facut o operatie de chist ovarian(chistectomie), clasica. In timpul operatiei doctorul(am fost anesteziata in coloana) m'a intrebat daca nu cumva sunt gravida pentru ca am uterul cam "fleoscos". Eu acum 5 luni m-am jucat cu prietenul meu cu mainile si mie mi-a fost teama sa nu fi avut lichid preseminal pe mana si sa fi ramas gravida. Stiu ca e cam aiurea intrebarea mea dar inca sunt obsedata de gandul ca as fi gravida. Teste de sarcina mi-am facut 3 si toate au iesit negative, si am avut ciclu in tot acest timp, dar am senzatia ca am burta mai bombata(umflata)decat era ea candva. Dupa operatie a 2a zi mi-a venit ciclul. E posibil ca din cauza ca era endomentrul ingrosat la maxim sa fi fost uterul asa moale?

8 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Nu sunt medic dar e posibil de ceea ce zici tu, daca erai insarcinata acum trebuia sa ai burta maricica si sa simti cum misca copilu

| maissner a răspuns (pentru mona):

Ma sperii pentru ca am niste "crapme" care nu stiu daca sunt crampe sau le'as putea interpreta ca altceva...dar e putin ilogic pentru ca am avut ciclu tot acest timp. am argumente pro si contra care se bat cap in cap si nu mai stiu ce sa zic.dar probabil ca ai dreptate..ca burta mea arata ca o burta baolnata -.-adica nu stiu x_X

| mona a răspuns (pentru maissner):

Daca vrei poti sa iti faci un ecograf la ginecologie si asa vei fi mai sigura care este problema, insarcinata nu cred ca esti

| maissner a răspuns (pentru mona):

Mi-am facut inainte de operatie cu o saptamana o ecografie abdominala la care s-a vazut si chistul(initial m-am operat de apendicita, dar daca tot m'a deschis a hotarat doctorul sa ma mai scape de o belea), la 4, 5 luni un bebe nu ar fi fost vizibil la o ecografie abdominala..ca din cate stiu eu la ginecologie mi'ar face o ecografie transvaginala, care nu stiu daca mi-o poate face acum, la 2 saptamani posoperator...

| mona a răspuns (pentru maissner):