anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Acum 2 saptamani am facut o operatie de chist ovarian(chistectomie), clasica. In timpul operatiei doctorul(am fost anesteziata in coloana) m'a intrebat daca nu cumva sunt gravida pentru ca am uterul cam "fleoscos". Eu acum 5 luni m-am jucat cu prietenul meu cu mainile si mie mi-a fost teama sa nu fi avut lichid preseminal pe mana si sa fi ramas gravida. Stiu ca e cam aiurea intrebarea mea dar inca sunt obsedata de gandul ca as fi gravida. Teste de sarcina mi-am facut 3 si toate au iesit negative, si am avut ciclu in tot acest timp, dar am senzatia ca am burta mai bombata(umflata)decat era ea candva. Dupa operatie a 2a zi mi-a venit ciclul. E posibil ca din cauza ca era endomentrul ingrosat la maxim sa fi fost uterul asa moale?

8 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Nu sunt medic dar e posibil de ceea ce zici tu, daca erai insarcinata acum trebuia sa ai burta maricica si sa simti cum misca copilu

| maissner a răspuns (pentru mona):

Ma sperii pentru ca am niste "crapme" care nu stiu daca sunt crampe sau le'as putea interpreta ca altceva...dar e putin ilogic pentru ca am avut ciclu tot acest timp. am argumente pro si contra care se bat cap in cap si nu mai stiu ce sa zic.dar probabil ca ai dreptate..ca burta mea arata ca o burta baolnata -.-adica nu stiu x_X

| mona a răspuns (pentru maissner):

Daca vrei poti sa iti faci un ecograf la ginecologie si asa vei fi mai sigura care este problema, insarcinata nu cred ca esti

| maissner a răspuns (pentru mona):

Mi-am facut inainte de operatie cu o saptamana o ecografie abdominala la care s-a vazut si chistul(initial m-am operat de apendicita, dar daca tot m'a deschis a hotarat doctorul sa ma mai scape de o belea), la 4, 5 luni un bebe nu ar fi fost vizibil la o ecografie abdominala..ca din cate stiu eu la ginecologie mi'ar face o ecografie transvaginala, care nu stiu daca mi-o poate face acum, la 2 saptamani posoperator...

| mona a răspuns (pentru maissner):

Daca era sarcina si mai ales la 4-5 luni fi sigura ca se vedea si vizibil si la ecografie abdominala, probabil tu ai crampele astea acum din cauza operatiei, am umblat des la ecograf cat timp am fost insarcinata si niciodata nu mi-a facut egografie transvaginala, a fost ecograf normal[te face cu un fel de gel pe burta si cu chestia aia ce iti apasa pe burta iti vede inauntru...cred ca sti si tu]

| maissner a răspuns (pentru mona):

Da da..stiu..eu am doar 18, 5 ani...si sincer nu as vrea un bebe acum..ca eu am planuri de viitor si toate cele in fata. deci daca era de 4-5 luni ar fi fost vizibil la un ecograf normal?! m'ai mai linistit.

| mona a răspuns (pentru maissner):

Stai linistita ca s-ar fi vazut[la mine s a vazut la 5 saptamani sarcina la ecograf]

| Bebbe133 a răspuns:

Atunci cand esti gravida ai burta bombata si ai impresia ca esti balonata.
Ciclul se poate sa iti vina pana in a 4-a luna si mai mult, chiar cunosc cazuri. Si e de ajuns sa ramai insarcinata si cu lichid preseminal sa fii sigura de asta!
Nu stiu mai bine mergi la doctor sa iti faca el un control sa vezi daca esti gravida, nu mereu da un rezultat bun testele de sarcina, si la mine au dat rezultate gresite. Asa ca. zic sa vezi care e treaba happy