| Fairytail10 a întrebat:

TPU! Sper ca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Poate ati trecut prin ceva asemanator sau poate aveti alte exemple care m-ar putea ajuta.
Eu si iubitul meu suntem impreuna de mai bine de doi ani. Suntem amandoi din acelasi oras si ne-am cunoscut cand eu eram inca eleva. Acum, eu sunt studenta la Constanta in primul an, iar el lucreaza la Bucuresti, ca inginer electric, asa ca relatia noastra a devenit una la distanta... Ne e foarte greu amandurora sa fim departe unul de altul, mai ales ca amandoi avem un program foarte aglomerat si pot fi si weekend-uri in care sa nu ne putem vedea, plus ca parintii mei au propriile conceptii si nu sunt de acord sa ne mutam impreuna de acum pentru ca pentru ei a sta impreuna e o condamnare a femeii de a "sta la cratita si a spala ciorapi" cu toate ca in realitate situatia e cu totul alta. Suntem amandoi doua persoane responsabile care stiu cum sa isi imparta atributiile si responsabilitatile.
Pe de alta parte, parca nici nu as vrea ca el sa isi schimbe locul de munca, pentru ca stiu cat de mult a muncit ca sa ajunga acolo unde e acum, cat efort a deplus; stiu ca lucrul asta e ceva foarte serios si ireversibil si imi e teama de schimbare. Va rog mult sa ma ajutati! Nu vreau sa ne despartim, pentru ca am trecut prin multe impreuna si am ramas intotdeuna unul langa celalalt; avem o relatie sudata, bazata pe respect si sinceritate. Va rog sa ma ajutati si sa nu raspundeti batjocoritor.

5 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Așa cum s-a spus deja - de ce nu te transferi tu atunci la o facultate din București?!?
Sau (dacă tot ești „boboacă"), ai putea să dai iar admitere, poate chiar găsești în capitală o facultate care să ți se potrivească mai bine. Nu e așa rău să mai faci odată anul 1.

| Fairytail10 explică (pentru mihai69):