| Magicianu_Palarios_1992 a întrebat:

Salut.

Am o colegă la facultate si imi place foarte mult de ea. Sunt destul de putine fete la mine la facultate, sunt la inginerie, si printre atâtea fete simple ea e cea care mi-a captat atentia... Am inceput sa vorbim si ne-am apropiat destul de tare, stăteam mereu lângă ea la cursuri, ne tineam de mâna, ma jucam in părul ei, ne pupam pe gât, ne ciupeam, ne purtam ca doi îndrăgostiți. toti colegii nostri credeau ca noi suntem împreună... Au trecut vreo 2 săptămâni de atunci si am avut o discutie despre ce facem noi. intretimp mi-a spus ca are prieten cam de 4 luni si am încercat amândoi sa ne mai distantam...desi niciunul nu prea vroia. mi-a spus ca ea nu renuntă la prietenul ei dar nici pe mine nu vrea să mă piardă. Ulterior, am lasat-o putin mai moale dar apoi iar ne-am apropiat... Nu stiu, probabil ma incearca putin dragostea... Cand a mers acasa a uitat sa steargă mesajele si prietenul ei i-a verificat telefonul si a surprins tot... I-a schimbat cartela, a pus-o sa aleagă între el si mine. ea l-a ales pe el, asa mi-a zis ea, a spus nu poate renunta la prietenul ei pentru mine. dupa chestia asta nu am vorbit ceva timp, dar după iar am devenit apropiati, ba mai mult ieri am fost cu cativa colegi in camera ei de cămin, la o cafea, alături de o alta colegă si colegă ei de camera...Eu am stat in pat cu ea, si stăteam îmbrătisati..si ne sopteam, bla bla. însă din nou, prietenul i-a intrat pe fb si a văzut mesaj de la mine..Si cică i-a interzis sa mai vorbeasca cu mine. Astazi am fost reci unul cu altul ba chiar i-am adresat cateva cuvinte mai nepotrivite... Sunt intr-o dilemă. nu stiu cum sa fac. cineva mi-a spus ca daca tin cu adevărat la o persoană o las sa plece, dar daca vrei cu adevarat ceva in viată sa nu renunti. voi ce sfat imi dati in cazul de fata?
Pe: ea are cu prietenul ei 4 luni. Mie mi-a zis ca ii plac mult si ii sunt foarte drag.
Multumesc pentru ajutor.

5 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns: