anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt o eleva in clasa a saptea si am nevoie de ajutorul vostru.Am 12 ani. Sunt fata dar ma comport ca un baiat. Nu imi plac fustele rochiile ador sportul treningul urasc sa ma machiez si as vrea sa fiu mai feminina dar nu stiu cum! VA ROG AJUTATI-MA!

10 răspunsuri:
| Rozasinimicmaimult a răspuns:

Stai lina asa eram si eu... doar ca atunci cand am intalnit un baiat pe caree il placeam a trebuit sa ma aranjez a venit totul de la sine. eu sincera am14 ani si nici acum nu prea ma machiez... sau alea al3a. stai linistita. nu e nimic anormal. nu incerca sa devi feminina asa. lasa totul de la sine.

| Urzică a răspuns:

Nu trebuie sa te dai drept cine nu esti! Sa stii ca nici mie nu-mi plac fustele, rochiile, tricourile mulate dar asta nu ma impiedica sa fiu feminina.Esti feminina asa cum te-ai nascut nu cum vei incerca sa fii.Eu sunt mai baietoasa si imi place asa cum sunt!

Fii mandra de tine.

EuSiAtat

| Dobitoc a răspuns:

E din cauza varstei esti inca mica sa fii destul de feminina

| vladucu a răspuns:

Ai 12 ani te maturizezi mai greu dar te vei maturiza, iar un semn al maturizari este cand iti place de un baiat in nici un caz o alta orientare sexuala daca la asta te gandesti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu trebuie sa te comporti altfel sa fi feminina esti perfect asa cum esti, esti nascutca femeie si aia o sa ramai indiferent de imbracaminte sau comportament. Fi tu insasi si totul va fi bine.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dada

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

crezi ca poti face ce face un baiat?! du-te la strand doar in chiloti, vezi daca te tine, atunci o sa-ti descoperi feminitatea

| RecycleBin a răspuns:

12 ani si esti in clasa a VII-ea? dar de la cat te-a dat la scoala? 5 ani?=]]

| CrIsStinutsa18 a răspuns: