anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Aspectul clasei si colegii pot influenta starea elevului?
De ex: daca sunt intr-o clasa mica si veche cu colegi rai (sunt baiat) pot deveni trist din cauza asta? (sunt la o alta scoala)
Iar daca ma transfer la o alta scoala intr-o clasa mai moderna si spatioasa,cu colegi de treaba, pot deveni fericit la scoala?
Multumesc!
PS: Dau funda!

Răspuns Câştigător
| ღჩօოჩօղყƙღ a răspuns:

Sunt multe aspecte de luat in considerare aici. Primul e proverbul acela: Spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti. Daca colegii tai sunt rai, si tu bun, sa nu crezi ca ei o sa devina buni ca tine, dimpotriva omului ii este mai usor sa faca rau decat bine, asa ca cel mai probabil vei deveni si tu ca ei. Daca mergi intr-o clasa cu colegi de treaba o sa fie mult mai ok si cred ca iti va placea la scoala. Dar apare aspectul 2 in care sunt profesorii. Nu poti fi fericit la scoala daca ai profesori rai nu? Sper ca ti-am fost de folos

1 răspuns:
| AlexandraPrincess a răspuns:

Asta depinde de ce fel de colegi ai nu de aspect big grin eu de ex: am niste colegi oribilii si ma simt foarte rau sad...
Poti sa te transferi dar nu prea ajuta mai rabda pana mergi la liceu (asa cum am facut si eu) si mai am doar 1 an