| Denisaa a întrebat:

Ce parere aveti despre aceste MARI tampeniibig grinevaluarile nationale.Sunt clasa a 8-a si este foarte greu.Deci dam 5 teze:2 la romana, 2 la matematica si una la geografie/istorie(la alegere). Subiectele sunt foarte grele.Cred ca cei ce le fac habar nu au cum se rezlova.Sunt eleva silitoare dar uneori ma intreb laughingoare voi trece clasalaughingthinking Nu stiu ce sa spun. Ministerul isi bate joc de noi! Si nu este corect! Sa ii fie rusinebig grinSuntem copii de 15 ani si primim 5 teze, iar cei din clasa a 12-a primesc doar 3 examene (daca stiu bine). Stiu ca va plac funditele asa ca DAU funditahappy

Răspuns Câştigător
| anad a răspuns:

"Nu cerceta aceste legi,/ Ca esti nebun cand le-ntelegi"! Degeaba te revolti, ca s-au revoltat mii de elevi si dascali si parinti si "ce-i pasa" ministerului de astfel de fleacuri! Te sfatuiesc sa zici si sa faci ca ardeleanu: " dacă trăbă, trăbă"!

7 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Eu am dat tezele unice si au fost 10 asa ca nu te mai plange ca iti zic doua de nu te vezi.Cum vreti sa va departajeze? Sunt o gramada de copii si nu puteti intra toti la licee bune.
Ai si tu un pic de dreptate.Astia-s prosti! Cand am dat eu erau foarte usoare si toti analfabetii luau 10, iar acum vad ca au schimbat foaia. Oricum, invata si succes!

SoftCristi
| SoftCristi a răspuns:

Si eu ce sa fac ca nu stiu daca dau BAC-ul? Si daca-l dau, la ce-l dau?

| Aicilef a răspuns:

Sh eu st in clasa a 8-a dar mie imi e nasol ca dau sh examen sa intru la un liceu de teologiecrying

| RoxiiSiAtat a răspuns:

Eu stiam ca sunt 3 teze si 2 examene(teste). Oricum, sunt de acord cu tine.Si e greu pentru ca noi suntem primiisad
Testul de la matematica mi se pare foarte aiureastraight face

| stelianr a răspuns:

Esti prea mic(a) pentru a te implica in decizii. Singura ta sansa este sa inveti fff bine, sa ai un tel acum, sa-ti canalizezi studiul spre telul final! Succes mult!

| KimY a răspuns: