| Danielabvdzn a întrebat:

Bună sa va fie inima dragilor, sunt eleva în clasa a 12 a iar problemele mele de sa ate au început odată cu începerea anului școlar.
În septembrie am fost operata de apendicita, iar câteva zile mai târziu am fost depistata cu tuberculoza pulmonara 3+.
Am fost internata la un spital jalnic 7 saptamani, slabisem 7 kg, sa nu mai spun ca ieșea sufletul din mine când urcam niște scări. Înainte sa aflu ca am aceasta boala nu știam ce se întâmplă cu mine. Dormeam incontinuu, mancam foarte mult și pe zi ce trece vedeam cum slăbesc, în fine.
Problemele au inceput când am ieșit din spital și am fost nevoita sa stau acasă, adică nu am voie la școală pana în aprilie. Nu am putut sa întru la orele online pentru ca am un rah*at de telefon de la Huawei care nu e compatibil cu google.
Am încercat sa vorbesc cu dirigintele, cu directorul scolii sa vad ce pot face pentru ca nu vreau sa rămân reptenta asa cum am fost amenințată de profesori și de domnul diriginte, care nu mi-a motivat nici măcar absentele pe care le am primit când am fost în spital ținând cont ca am scutiri.
Ce pot sa fac sa nu repet anul?
Un mic sfat va rog.
Sărbători fericite

Răspuns Câştigător
| romeo78 a răspuns:

În primul rând cu cadrele didactice, trebuie să iei legătura cu cei de la inspectoratul școlar și să le faci plângere.
Din motive medicale dovedite, nici un cadru didactic, director nu are dreptul de a te lăsa corigentă, repetentă, căci este o încălcare a drepturilor copilului.
Referitor la dispozitivul tehnic pentru școala online, eu știu că se acordă tablete școlare. La fel, la inspectoratul școlar, pe lângă plângere, faceți o cerere pentru a vi se oferi o tabletă școlară.
Refuzul de a vi se motiva absențele pe baza biletului ieșirii din spital se poate spune că este o faptă penală, iar o plângere la inspectoratul școlar poate duce la anularea deciziei de exmatriculare pe baza absențelor.