| sereLOVE a întrebat:

Buna TPU.Am nevoie de niste sfaturi bune in legatura cu o problema de care m-am lovit acu cateva luni in viata.Sunt eleva in clasa a 9-a la filologie si desi mi-au zis multi ca trebuia sa ma duc la mate-info nu am ascultat ...bla bla ...am trecut deja peste faza asta ajunsa la filo am realizat ca am facut o greseala enroma, iar acum doresc sa ma mut la mate-info.Inainte sa scrieti ca nu am idee ce tampenie tocmai am zis DA REALIZEZ o sa fie enorm de greu.Asta e si problema pe cxare o am.Nu prea am pe nimeni care ma poate ajuta gen prieteni de la mate-info, si habar nu am cum sa recuperez tot ce au facut ei semestrul asta, daramite ce urmeaza sa faca.Cum pot sa invat tot ce au facut ei pana acum si ce o sa faca si in acelasi timp sa imi vad si de semestrul meu si sa ma asigur ca nu fac o greseala in sensul ca am duc si apoi o sa ma ploua cu note de 4 si poate char corigente Doamne feri.Tin sa reamintesc ca eu vreau strict sfaturi despre cum as putea recupera materia, nu despre decizia mea.Aceia e o problema care o sa o rezolv singura dupa ce vad daca e posibila optiunea de mutare.Si nu, media nu va fi o problema, in caz ca voiati sa ma avertizati.

Răspuns Câştigător
| Claudia333 a răspuns:

Buna. ai putea sa vorbesti pentru inceput cu un profesor de matematica sa ii explici situatia si ai putea sa te apuci de meditatii, el te va ajuta sa recuperezi si sa recapitulezi tot.

| sereLOVE explică (pentru Claudia333):

Mda...ar fii o idee...atata ca probabil ar trebui la informatica ca cu mate ma mai descurc.

| Claudia333 a răspuns (pentru sereLOVE):

Iti doresc multa bafta! mai ales ca la momentul actual job-urile celor care termina mate info sunt mult mai banoase fata de cele de la filo

| sereLOVE explică (pentru Claudia333):

Multumesc mult.adevarat laughing

3 răspunsuri: