| whiteOdrink a întrebat:

Bună tuturor!
Am nevoie de puţin ajutor şi sper să mi-l ofere cineva de pe aici! Sunt studentă şi aş dori să fac nişte intershipuri sau să găsesc ceva de lucru pe timpul verii şi dacă se poate inafară. Intershipurile la fel, aş dori să schimb ceva. Am vrut să mă înscriu pentru Work and Travel dar au apărut nişte probleme şi a trebuit să renunţ(doar pentru vara aceasta). Aşa că...nici vara asta nu vreau să stau degeaba, vreau să fac ceva constructiv. Aşadar, întrebarea mea este: cine îmi poate oferi nişte informaţii despre intershipuri, locuri de muncă pentru studenţi şi aşa mai departe? Site-uri...în care să găsesc informaţii?
Mulţumesc anticipat.
P.S. Şi, dacă sunt studenţi pe aici care au experienţe cu intershipurile şi toate astea, am nevoie de sfaturi!

2 răspunsuri:
| kurinkita a răspuns:

Work & Travel, US Travel si altfel de chestii nu le recomand. Am vrut si eu sa ma folosesc de acestea, dar dupa ce tepe si-au luat mult am zis pas. Nu merita investitia, mai ales ca nu e sigur ca iti recapeti banii din jobul de acolo, in caz ca va fi ceva din care sa poti scoate ceva bani.

Si la noi in tara ai unde sa faci intershipuri la greu. Eu pe parcursul a 4 ani de licenta am facut 3, in Timisoara, 2 la Hella si unul la Continental. Pe urma ca joburi full-time.
Cam in orice domeniu poti gasi internshipuri, trebuie doar sa te interesezi, marea parte a astfel de ocazii se ivesc de obicei din februarie-martie in colo (inscrierile). Poti sa vezi si la facultate cu ce firma au parteneriate de obicei sunt primii care ofera internshipuri. De asemenea pe siteuri de recrutare, ejobs, bestjbs, myjob, etc., abunda cu ele in perioada mai sus mentionata.
Bafta!

| whiteOdrink explică (pentru kurinkita):

Pai da, am auzit si eu de faza cu Work and Travel, na, unii au avut noroc si pile, adica cei cu care am vorbit au avut pile si au avut locuri de munca bune!