Întrebare recomandată | DeeutzaDeea a întrebat:

Sunt studenta la Facultatea de Biologie, sectia Biologie in anul I si mi-as dori ca dupa ce termin facultatea sa lucrez intr-un laborator de analize.Eu si cateva colege ne-am dori sa facem voluntariat intr-un laborator pentru ca am inteles ca in cazul studentilor voluntariatul se considera experienta. Stie cineva daca exista laboratoare care accepta studenti voluntari?

Răspuns Câştigător
| somebodythatiusedtoknow a răspuns:

Am inteles ce voiai tu, dar tot umblii cu probe biologice, ceea ce este o responsabilitate uriasa. Orice greseala facuta acolo, duce la un diagnostic gresit, tratament gresit etc. Banuiesc ca stii ce implica asta sad Practicanti s-ar putea sa accepte, dar din ce stiu eu, vor neaparat ceva de la facultate ca sa demonstreze legal ca prezenta voastra in laborator nu este intamplatoare. E un mediu sanitar si in toate institutiile/centrele de sanatate este regula asta. Iti spun pentru ca activez in domeniu, nu din auzite.

6 răspunsuri:
| somebodythatiusedtoknow a răspuns:

Din cunostintele mele, nu. In cel mai fericit caz, poti face o practica, dar pentru asta ai nevoie de o conventie de la facultate. Gandeste-te logic, nu poti face voluntariat intr-un mediu in care manipulezi probe biologice, fara a avea toate cunostintele necesare. In cazul in care gresesti ceva, rezultatul analizei va fi eronat.
Repet, poti intreba intr-o clinica medicala daca primesc practicanti, dar sunt convinsa ca vor avea nevoie de un act prin care sa justifice prezenta ta in laborator.

| DeeutzaDeea explică (pentru somebodythatiusedtoknow):

Da inteleg ce spui.Dar noi nu am vrea sa facem noi analizele, suntem constiente ca nu avem experienta necesara.Noi am vrea mai mult sa ajutam pe acolo ca sa vedem cum se fac lucrurile astea.O sa incercam sa vorbim cu cineva din facultate sa ne indrumehappy

| DeeutzaDeea explică (pentru somebodythatiusedtoknow):

Inteleg ce spui.Multumeschappy