| Fatamuntilor a întrebat:

Ce spuneti de masura guvernului de a introduce manualele digitale pentru elevii din clasele I si a II a?
Nu sunt impotriva modernizarii, dar in Romania de azi putin probabil ca aceste manuale vor ajunge la toti elevii! Sunt scoli fara toalete sau in care elevii sunt nevoiti sa mearga kilometri intregi pentru a invata.Sunt elevi care au renuntat la scoala din cauza saraciei.
Prim ministrul zicea ca,, Nu exista elev/ copil care sa nu aiba telefon / tableta." Pe bune? Cred ca nu cunoaste realitatea.De parca acele tehnogiii ar creste in copaci!
Apropo... voi elevi, colegii voastri au toti tablete, telefoane destepte?
Elevi, v-ar placea sa invatati pe asfel de manuale, v-ar motiva sa invatiti mai bine? Daca nu voi, copiii vostri!

19 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

A, da, si mai omiti un detaliu semnificativ: e campanie electorala.

| zurick a răspuns:

Opinia unei eleve...
Manualele noastre, ale copiilor sunt depășite, dar nu cred că asta ar trebui să fie prima schimbare.Și acum să explic și de ce.Ador să descopăr,să cercetez,dar școala este anostă.De ce?
Pentru că nu suntem lăsați să ne dăm frâul creativității. Dacă istoria ar fi predată ca o poveste și nu toceală inutilă,dacă la chimie/fizică ar avea loc experimente și nu doar teorie(la școala mea cică 'de elită' n-am văzut asta),dacă matematica ar fi privită mai mult ca o provocare decât un monstru, dacă am avea activități practice la orice materie de abia atunci ar fi mai bine.
N-am nevoie de o tabletă fițoasă dacă programa este inutilă! Copii nu știu să păstreze nici cărțile (le desenează, le rup, avioane etc), d'apoi tablete.
Am colegi (veniți de la țară)care n-au reușit să facă față la fel cum am colegi care plecați în țări civilizate care au orarul mult mai actractiv și perfomanțe mai mari.
De ce nu avem astronomie?
Numai de ce...

| Fatamuntilor explică (pentru zurick):

Bag seama ca programa a cam ramas aceeasi ca vremea mea sau a parintilor tai.