| Betty18 a întrebat:

De ce Parazitii, dar si altii din aceasta breasla critica atat femeile in melodiile lor? Au avut experiente neplacute in dragoste? Sunt frustrati? Sunt atatea chestii pe care ar trebui sa le arate lumii, sa le critice, si totusi femeile predomina in mesajele lor, le acorda o importanta foarte mare. Eu ascult Parazitii, si imi plac melodiile lor, n-am nimic cu mesajele pe care le transmit deoarece stiu din ce categorie fac parte, dar am aceasta curiozitate. Sunt sigura ca exista multe femei carora li se potrivesc mesajul, dar de ce nu fac niste melodii si despre barbati? Melodii in care ii jignesc...

6 răspunsuri:
| MissBeer a răspuns:

Si in "De ziua ta" spun despre barbatilaughing... Ma rog, si eu ascult Parazitii, chiar foarte mult, este trupa mea preferata si nu ma simt in acea categorie de femei, deci nu ma simt jignita. Ei vorbeste despre majoritatea femeilor, despre cele care sunt c*rve sau cum mai zic eilaughing. Despre asta stiu ei cel mai bine sa scrie si le sta bine asa. Si, daca stai sa te gandesti, ei oricum "din doua cuvinte, trei le zic in gluma"laughing.

| negru30 a răspuns:

Nu trebuie sa jignesti pe nimeni - au si ei o problema - de ce asculti daca nu-ti place - este o vorba veche " rade ciob de oala sparta"

| Betty18 explică (pentru negru30):