| Clarissaaz a întrebat:

Hei happy Daca vreau sa ma duc la facultatea de medicina trebuie neaparat sa ma duc la liceu cu profil stiinte ale naturii? Adica eu vreau doar sa ma duc pentru anatomie... oricum la bac am auzit ca s-a dat biologie animala si vegetala adica...

6 răspunsuri:
| BruneTTe a răspuns:

Eu sunt la medicina si am fost la stiintele naturii. Nu e foarte greu si te ajuta ca admiterea (partea de biologie )se da din materia de clasa a XI-a. Plus ca faci si chimie, care e si ea la admitere. Daca vrei sa scapi de invatat si sa mergi in loc la filo nu rezolvi nimic. Ca te dezveti sa inveti si la medicina intr-o singura sesiune sunt peste 1000 de pagini. Deci e greu. Nu spun ca e imposibil sa dai la medicina daca ai fost la alt profil, dar de ce sa nu mergi unde trebuie din start? SI observ ca zici ca iti place mult anatomia. Medicina e mult mai mult decat atat. Faci si biochimie, parazitologie, fiziologie, farmacologie si alte FOARTE MULTE MATERII GRELE pe care trebuie sa le inveti. Ai oricum destul timp sa te hotarasti.

| DeeaMarry a răspuns:

Nu trebuie neaparat, dar o sa-ti fie mai greu daca alegi alt profil.
Spre exemplu, daca mergi la mate-info o sa faci mai putine ore de biologie si chimie, adica materiile din care o sa dai admitere la facultate. Plus ca la bacalaureat o sa dai din mate m1, adica cea mai grea. Un efort lipsit de sens, dupa parerea mea. Pe cand la stiintele naturii o sa dai din mate m2, si astfel iti va fi mult mai usor sa te pregatesti pentru admitere.
La profilurile umane nici macar nu se mai fac ore de chimie si biologie din clasa a 11a (nu stiu sigur daca se fac in a 9-a si a 10-a), deci nu o sa-ti poti alege chimia sau biologia pentru cea de-a treia proba la bac.
Fie ca esti la mate-info, fie ca esti la stiintele naturii, o sa poti sa-ti alegi pentru cea de-a treia proba de la bac una dintre materiile: anatomie, biologie vegetala si animala, chimie anorganica, chimie organica, fizica, informatica.