| Ady100 a întrebat:

Am o intrebare foarte serioasa, pe care as vrea sa (daca doriti sa raspundeti) sa o tratati cat puteti de serios. O sa fie ceva de scris, deci daca nu aveti rabdare, nu cititi.
Asa, sa vad cum sa incep...

Sunt elev in clasa a XI-a la profilul Stiintele Naturii (Bio-Chimie), in cea mai buna clasa din oras (am intrat cu media 9.60 in a 9-a). Am venit la profilul acesta, nu pentru ca indrageam foarte tare materiile respective, dar m-am ferit de matematica foarte multa (mate-info), iar la profilele umaniste nu se prea face scoala, pentru ca sunt elevii slabi. Aici, am ca diriginta o profesoara foarte buna de Biologie care pregateste elevi pentru a fi studenti in oricare Facultate de Medicina din tara.
Problema este urmatoarea, nu stiu la ce facultate sa merg mai departe, iar diriginta pune presiune pe noi sa ne alegem cat mai repede centrul si domeniul dorit, pentru a incepe pregatirea de admitere la facultate (de BAC nici nu se pune problema)...
In clasa a 9a, si a10a, am fost olimpic la nationala la geografie, si am aplicat chiar si pentru faza internationala, fara succes deocamdata. Eu excelez la geografie de cand ma stiu, iubesc istoria in general, si sunt foarte bun la limbi straine (in special engleza si germana).
La biologie totusi, nu am fost niciodata un elev care sa se evidentieze de restul. Nu urasc materia, dar nici nu pot zice ca ma apuc cu drag sa invat la biologie pentru o lucrare, la fel cum o fac la geografie, engleza, istorie, romana, etc.
Parintii mei doresc foarte tare sa urmez mai departe medicina, pentru ca ei spun ca e o meserie onorabila, banoasa, si respectata, si ei nu vor ca eu sa fiu un cetatean de,,mana a doua,, absolvind o facultate,, mediocra,, ca geografia, istoria, etc. care nu sunt bine platite (acesta fiind factorul principal, banii).