| AmberLOVE a întrebat:

Heii am nevoie de un sfat la noi se termina scoala viner si eu am la mate 5 in carnet..si sunt cea mai buna eleva din clasa ma puteti ajuta cum sa fac s ale spun parintilor despre asta?

9 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Simplu, asa cum ne-ai spus si noua. Oricum va afla si atunci va fi penibil.

| Cosmin86 a răspuns:

E o singura nota, da-o naibii. Se mai intampla.

| Duucu a răspuns:

"Am luat 5 la mate, oamenii mai greșesc."
Elevii care se descurcă la toate materiile sunt tocilari.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Duucu):

E ceva normal sa te descurci la toate materiile ( macar la nivelul mediu ). Tocilar inseamna sa invete mecanic, fara logica, nu are treaba cu "descurcatul" la o materie sau alta.

Nu mai da raspunsuri tampite.

| Duucu a răspuns (pentru Cosmin86):

Rectific, poate a fost greșeala mea, elevii care se descurcă foarte bine la toate materiile sunt tocilari. Creierul nostru e structurat în așa fel încăt un anumit tip de informații să fie acumulate, întotdeauna o parte a creierului va funcționa mai bine decăt alta, iar diferența aceasta se va vedea MAI CLAR în clasele de sfărșit de liceu sau chiar în timpul facultății.

| jamal000 a răspuns:

In cazul in care vor fi afisate la scoala mediile anuale ale fiecaruia si vei fi prima le poti arata asta! Sau pot discuta cu diriginta sa afle parerea acesteia!

| Fabb a răspuns:

Pai mai intai, te prefaci ca inveti..Si daca te roaga sa ii ajuti cu ceva le zici ca inveti la mate, incerca sa le scoti cat mai mult ochii ca te stradui si ca te-ai straduit sa inveti dar matematica nu e de tine, BAFTA!winking
P.S. : La mine a mers, dar la chimie big grin

| HelloKittyscoala123 a răspuns:

Eu am avut mai demult aproape aceeasi situatie. laughing Cand erau intr-o stare buna, calmi le-am zis direct. : „Mami, tati, nu va suparati-am luat 5 la matematica.Promit,voi munci mai mult etc. " Bine, au fost dezamagiti, dar a trecut. Te descurci. happy

| alexandra5742 a răspuns: