anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey lume.

As prefera sa raspunda in mod special cei care inca fac parte din sistemul de invatamant romanesc.


V-ati bucura daca s-ar face urmatoarele schimbari?

1. Reducerea numarului de discipline care se studiaza in fiecare an. In loc de 17-18 discipline pe an, sa fie 5-6;

2. Cele 5-6 discipline sa fie alese chiar de voi, dintr-o lista, in prima saptamana din semestru;

3. Dotarea fiecarei institutii de invatamant din Romania cu dulap personal pentru fiecare persoana in parte, astfel incat sa va puteti pune acolo toate cartile, culegerile si caietele;

4. Inlocuirea bancilor de 2 persoane cu banci individuale, pentru o singura persoana;

5. Bursa de studiu consistenta in fiecare luna, pentru fiecare dintre voi, drept rasplata si incurajare;

6. Desfiintarea apelativului "elev". In alte tari, sunt denumiti "studenti" si studentii de liceu/scoala, nu doar studentii de facultate.
In Romania, daca ii spui cuiva ca esti student la liceul/scoala X, o sa se uite la tine ca pisica la calendar. laughing

Răspuns Câştigător
| Sophieka a răspuns:

Mai sunt cateva aspecte de care mi-am amintit care ma deranjeaza...

1) - Numarul de studenti intr-o clasa... Eu as opta pentru maxim 14 intr-o clasa.

2) - Dreptul la propriile opinii a fiecarui student in parte, respectarea opiniilor lor

3) - Dreptul de a-si selecta profesorii.
Sunt inca profesori (si apar si tineri profesori) cu atitudine veche, severi si exagerat de seriosi, sau altii care nu capteaza atentia studentilor / nu se stiu exprima si nu isi dau silinta indeajuns pentru a-i face pe studenti sa inteleaga ceea ce preda, sau sunt altii care chiar nu sunt suficient de pregatiti...Si cred ca daca studentii sunt deranjati si nu pot coopera cu un anumit profesor, acesta ar trebui scos fie doar din acea clasa, fie din scoala respectiva si pus la re-examinare...

13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns: