anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce faceti? Azi am fost la spital si am mana si piciorul in ghips.Medicul mi-a zis sa tin piciorul ridicat si mana intr-o fasa pusa dupa gat.Am vorbit cu doi prieteni si mi-au spus ca sa nu stau cu piciorul ridicat si mana in fasa.Nu stiu ce sa zic.Cate saptamani stau cu mana si piciorul fracturate in ghips? Medicul meu care imi o ruda apropiata nu mi-a zis findca ma va controla in fiecare saptamana. Dau Fundita, Fundoi, Funda cum vreti sa ii spuneti.

Răspuns Câştigător
| Fujito a răspuns:

Asculta de sfatul medicului, deoarece aceasta are cunostiintele necesare despre refacerea calinului sau mai bine zis a osului, de tinut de tine in jur de 1 luna sper sa iti fii fost de folos informatia de la mine si astept recompensa funda mai exactwinking mersi

8 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Prietenii aia ai tai sunt cumva medici? Nu? Ma gandeam eu.

| AdelinaC a răspuns:

Daca te doare gatul,pune o faza mai groasa sau un fular,iar cand ai un obiect de gen masa,birou, etc pe aproape, sprijina-te cu mana de el ca sa nu apesi cu toata greutatea pe fasa.

| Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee a răspuns:

Pai ar trebui sa asculti doctorul pentru ca el are dreptate si stie ce e bine, doar e doctor si nu e pus degeaba acolo, are o facultate. Cat despre timp, depinde de gravitatea situatiei, daca ai membrele rupte sau. Eu am avut un coleg care a stat 1-2 luni si ceva cu membrele in ghips, mai intreaba'l pe doctor si convinge'l sa-ti spuna, nu e sfarsitul lumii daca vrei si tu sa stii cand se va safarsi asta. Sanatate:*

| Kido0 a răspuns:

Pai dacae o rana mai usoara stai 3 sapt.si daca e mai grava 1 luna.mami e doctora...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai si tu in cine ai incredere? In prietenii tai sau in persoana care a stat sase ani in facultate ca sa invete lucrurile astea?
Eu cred ca ar trebui sa asculti doctorul. Si daca te controleaza in fiecare saptamana inseamna ca poti sa-i spui daca pozitia in care stai iti ofera vreun disconfort si sa-l intrebi ce ai putea sa faci in legatura cu asta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu am ghipsul peste cot respectiv genunchi.Nu-i usor deloc.Mi-a zis ca nu trebuie sa tin mana in fasa tot timpul dar eu nu pot sa o tin nici 2 minute findca ma doare gatul.Am incercat sa-l sun dar nu are semnal.

| michael5813 a răspuns:

Ma tem ca prietenii tai nu stiu mai bine decat medicul care pe deasupra iti este si ruda!

| Popcorncubranza a răspuns:

Asculta de doctor. Si intreaba-l cand scapiwinking. Insanatosire grabnica big grin