| vladus007 a întrebat:


Sunt elev in clasa a 12a și m-am hotărât sa urmez facultatea de medicina din Craiova, mai exact kinetoterapia.
Vreau sa știu și eu exact ce am de învățat pentru admitere. Știu ca sunt grile și am cartea cu grile din anul 2016 pentru admiterea la medicina. Tematica este:
Celula și țesuturile
Sistemul nervos
Analizatorii
Glandele endocrine
Mișcarea
Digestia și absorbția
Circulația
Respirația
Excretia
Metabolismul
Funcția de reproducere
Organismul-un tot unitar
Vreau sa știu dacă trebuie învățat ceva anume sau toate acestea pentru ca, de exemplu, nu văd ce legătura ar avea funcția de reproducere la kinetoterapie. Pe scurt vreau sa știu dacă testul de biologie pentru kinetoterapie este același cu testul de biologie de la medicina propriu-zisa.
Mulțumesc anticipat!

7 răspunsuri:
| anamariarot a răspuns:

Pur si simplu asa se da admiterea. Si la stomatologie in primul an faci aceleasi chestii ca la medicina generala, chiar daca tu pe viitor umbli in gura oamenilor si nu te intereseaza nu stiu ce ramificatie a nu stiu carui nerv.
Exact chestiile astea trebuie sa le inveti, iar examenul de admitere difera intre kineto si medicina

| vladus007 explică (pentru anamariarot):

Știu și eu ca diferă între examenul de admitere între kineto și medicina dar vreau sa știu ce trebuie sa învăț mai exact pentru examenul de kineto având in vedere ca am cartea pentru medicina propriu zisa

| anamariarot a răspuns (pentru vladus007):

Chiar capitolele mentionate de ei pe site happy

| vladus007 explică (pentru anamariarot):

Unde sunt? Ca nu pot da de ele ca am tot căutat...

| anamariarot a răspuns (pentru vladus007):

Ma holbez si eu la ei pe site si nu gasesc. Cel mai ok ar fi sa suni la facultate

| Cezar_Ciobanu_1967 a răspuns:

Absolut totul! la medicină înveți tot, după care vei învăța și mai mult pentru specialitate, după care vei învăța toată viața, pentru că medicina evoluează!

| vladus007 explică (pentru Cezar_Ciobanu_1967):