| lavricco a întrebat:

Salutare!
Știe cineva dacă la admitere la Facultate de actorie poți fi admis sau respins și în funcție de cât ești prezent în social media sau cât de mulți followeri ai pe Instagram/Facebook?

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

Buna.Criteriul de care zici tu nu exista, iar daca ar fi, cu atat mai trist.Cauta pe siteul facultatii la sectiunea admitere. Apoi, e destul de logic ca faima trebuie sa urmeze abia dupa ce termini, nu sa existe dinainte de admitere cand toti sunt niste amatori care se viseaza vedete la Hollywood dar nu stiu nimic concret.laughing Ar fi o insulta gigantica fata de actorii respectati care au cucerit publicul prin talent adevarat.In fine, iti urez succes.

| lavricco explică (pentru dullcat):

Mulțumesc mult! ????

| dullcat a răspuns (pentru lavricco):

Cu placere.Multumesc si eu pentru funda.

11 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu au legatura urmaritorii cuiva, de pe retelele sociale, cu admiterea la actorie!
faptul ca la noi unii ajung sa se dea actori fara sa aiba vreo legatura cu asta este altceva, multi vloggeri cunoscuti au devenit "actori" fara scoala in domeniu, datorita notoritatii lor
dar sunt lucruri diferite!

| johnnny123 a răspuns:

Ce legătură are numărul de urmăritori pe care-i ai pe social media cu talentul tău actoricesc? Dacă ai un milion de urmăritori pentru că postezi filmulețe în care-ți torni ciorbă în cap crezi că vei impresiona comisia de la facultatea de actorie?

| lavricco explică (pentru johnnny123):

Merci pentru răspuns! Mă gândeam că poate vor studenți cu un număr mare de urmăritori sau poate au de ales între doi candidați similari ca și talent, frumusețe etc și atunci poate-l aleg pe cel cu mai mulți followeri?

| KovacsB a răspuns:

Ii doare undeva de folloverii tai.
Folloverii trebuie sa fie doar mai putin inteligenti decat tine ca sa te aprecieze, si cum tara asta este plina de folloveri, nu mai conteaza cati ai.

| lavricco explică (pentru KovacsB):