| Vernusio a întrebat:

Voi de ce va duceti la scoala? Cat de mult(in procente) va place scoala?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Merg pentru ca vreau sa am un viitor. Fara scoala nu ai ce face in viata, nu poti sa evoluezi si nu poti sa capeti o cariera. In ciuda faptului ca sunt o eleva buna si am note mari, chiar nu imi place scoala. Sunt atatea materii inutile care nu fac de cat sa ingreuneze evolutia elevilor. De fapt cred ca urasc sistemul romanesc de educatie, nu scoala in sine. Probabil, daca as fi fost eleva in alta tara, una civilizata, as fi pus un procent de 100%. Deci dau doar 40% pentru ca nu se promoveaza evolutia si potentialul ci doar tocitul si "vanatoarea de note".

| AC4S4 a răspuns (pentru anonim_4396):

Sistemul romanesc de invatamant nu este rau, dar exista loc de mici imbunatatiri. Matematica ce se face la noi in clasele 11-12, se face in alte tari la facultate.

E adevarat ca ai multe materii, dar sunt atat de grele incat iti ingreuneaza evolutia? Exista profile de liceu, te duci la uman si stii ca vei studia mai multa literatura, istorie, socio-umane si mai putina matematica si stiinte, invers la real. Profilul tu ti-l alegi.
Daca esti la real te incurca orele de istorie si geografie in a te dezvolta pe partea de real? Nu prea cred.

Normal ca daca vrei sa ai media generala peste 9, 50 trebuie sa inveti bine la fiecare materie, daca vrei medie cat sa iei bursa inveti bine la ce te intereseaza si superficial la ce nu te intereseaza. Notele nu mai conteaza la admiterea la facultate, nimeni nu te obliga sa inveti de 10 la istorie daca pe tine te intereseaza matematica.