| Vernusio a întrebat:

Voi de ce va duceti la scoala? Cat de mult(in procente) va place scoala?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Merg pentru ca vreau sa am un viitor. Fara scoala nu ai ce face in viata, nu poti sa evoluezi si nu poti sa capeti o cariera. In ciuda faptului ca sunt o eleva buna si am note mari, chiar nu imi place scoala. Sunt atatea materii inutile care nu fac de cat sa ingreuneze evolutia elevilor. De fapt cred ca urasc sistemul romanesc de educatie, nu scoala in sine. Probabil, daca as fi fost eleva in alta tara, una civilizata, as fi pus un procent de 100%. Deci dau doar 40% pentru ca nu se promoveaza evolutia si potentialul ci doar tocitul si "vanatoarea de note".

| AC4S4 a răspuns (pentru anonim_4396):

Sistemul romanesc de invatamant nu este rau, dar exista loc de mici imbunatatiri. Matematica ce se face la noi in clasele 11-12, se face in alte tari la facultate.

E adevarat ca ai multe materii, dar sunt atat de grele incat iti ingreuneaza evolutia? Exista profile de liceu, te duci la uman si stii ca vei studia mai multa literatura, istorie, socio-umane si mai putina matematica si stiinte, invers la real. Profilul tu ti-l alegi.
Daca esti la real te incurca orele de istorie si geografie in a te dezvolta pe partea de real? Nu prea cred.

Normal ca daca vrei sa ai media generala peste 9, 50 trebuie sa inveti bine la fiecare materie, daca vrei medie cat sa iei bursa inveti bine la ce te intereseaza si superficial la ce nu te intereseaza. Notele nu mai conteaza la admiterea la facultate, nimeni nu te obliga sa inveti de 10 la istorie daca pe tine te intereseaza matematica.

Ce ma deranjeaza pe mine este ca bac-ul la romana se bazeaza foarte mult pe literatura. Ar trebui impartit egal, 45p pe limba romana (vocabular, gramatica, ortografie) si 45p pe literatura. In liceu faci 3-5 ore de romana pe saptamana, toate de literatura. Inveti multe comentarii pe care le vei uita, iar cine e pasionat de literatura iti garantez ca el n-o sa citeasca acasa cartile de bac doar asa... din placere.

14 răspunsuri:
| Clorox a răspuns:

100%
De ce sa nu-ti placa? Acasa ce faci?

| Samariteanul a răspuns:

50%Depinde de ce se intampla pe acolo. Daca am o zi buna imi place 90% si abia astept urmatoarea zi, iar daca nu doar 30%

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Desireღ a răspuns:

- dacă aș sta acasă m-aș plictisi.
- am colegi mișto și amuzanți, profii sunt de treabă
- învăț chestii noi

95% îmi place.

| Adbbmsh a răspuns:

Pentru a-mi croi un drum in viata, chiar daca imi place sau nu.
In ciuda faptului ca scoala din tara noastra e cam josnica, te mai alini cu un coleg, doi, trei si parca mai ai o placere sa mai treci si pe la scoala.
Plus ca: se zice ca la scoala iti gasesti iubirea vietii tale laughing

| Luizaaa a răspuns:

Sa ai scoala este foarte important. Inveti cat mai multe, castigi respect si mai ales cum faci rost de bani care implica invatatura? Nu conteaza ca iti place sau nu dar te gandesti la propiul viitor. Oricum mie 50% sunt o persoana careia ii place sa invete cat mai multe iar restul 50% de obligatie ca stii ca nu ai ce face fara ea

| Louys a răspuns:

Scoala in Romania nu te lasa in I-VIII sa te axezi pe un anumit domeniu, asta e problema.Deaia mie imi place
40%:
10% Materii pentru domeniul meu
20% Materii care imi plac in afara de cele din domeniul meu
20% Imi fac prieteni.
Restul de 60% sunt doar informatii ce nu o sa ma ajute, pentru ca nu o sa le folosesc.

| Ionut621 a răspuns:

Deci cum zicea nea Hagi : "Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!"

| PublicName330 a răspuns:

250% -> pentru ca ascult muzica in pauza
175% -> pentru ca am cativa colegi amuzanti
148% -> pentru ca am de invatat
130% -> pentru ca ii cunosc si pe altii de la alte clase
100% -> pentru ca am si ora de sport
Dar, 45% -> pentru ca am un coleg foarte obraznic
Media se va afla.
Cat de mult imi place la scoala -> 141, 3%

| anapatrascu a răspuns:

1. Ma duc la scoala pentru ca imi place.
2. Ca urmare imi place scoala 100%.

| itisnotimportant a răspuns:

Mie îmi place școala, dar nu prea îmi plac colegii, iar acest lucru face ca școala să fie mai nasoală. laughing

| Patriissia a răspuns:

80% ca acasa te plictisesti

Întrebări similare