| denisamihaela a întrebat:

Buna seara TPU! Am o problema delicata si chiar nu știu cum sa procedez. Am 19 ani sunt impreuna cu un barbat de 34 de ani de aproape 1 an si jumătate. Au intervenit multe lucruri intre noi si chiar simt ca in ciuda diferenței de vârstă ne înțelegem și ne completăm reciproc. Problema mea este urmatoarea: eu sunt studenta in București, iar el lucrează in Focșani. Ne vedem o data la o săptămână, 2 săptămâni. Eu chiar tin foarte mult la el, pot spune chiar ca il iubesc si stiu ca si el ma respecta si ma iubeste, dar insa nu stiu ce ne rezerva viitorul si mi-e frica ca distanta dintre noi va altera in cele din urma relația. Eu știu ca el vrea ceva serios cu mine, a mentionat cuvântul casatorie de câteva ori, dar nu în mod oficial. Eu momentan nu sunt pregatita pentru acest pas, dar poate într-o zi voi fi alaturi de el. Ideea este ca nu vreau sa sufere din cauza mea si nu vreau sa i promit marea cu sarea. Chiar nu stiu cum sa procedez, ce sa fac. Sa continui relatia sa vedem ce ne rezerva viitorul in ciuda diferentei de varsta, in ciuda dorintelor lui de o viitoare familie sau sa ma retrag intr-un mod frumos(desi acest lucru mi-ar frange inima) și sa-l las sa fie fericit sa-si faca rostul in viata alaturi de o fata de varsta lui care la momentul actual ar putea sa-i ofere o casatorie, o familie, copii? Eu vreau lucrurile acestea alaturi de el, dar într-adevăr sunt inca foarte mica de varsta si mai intai trebuie sa termin facultatea si sa mi gasesc de munca ca mai apoi sa pot sa intretin familia. I am spus lui toate acestea si mereu imi spune ca ma va astepta, dar instinctul imi spune ca ceasul lui biologic vrea altceva. Asadar, va rog sa-mi dați un sfat sincer! Mulțumesc anticipat!

15 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Lasal ca e mare pentru tine, oricum mersi de poveste asa stiu daca una ma vrea pentru mariaj sau relatie sa-i zic ca nu o vreau pentru ca cine stie daca a avut unu mai mare cu 20 de ani a ea

| Adry05 a răspuns: