| mihai199431 a întrebat:

Buna ziua la toti. Revin aici pentru o problema. Vorbesc cu o fata de 10luni. Eu am 21 ani ea 17. Eu lucrez ca barman ea e inca la scoala. Problema e ca in fiecare zi dar chiar in fiecare zi nu ii convine nimic. Vine la munca cu chef de scandal. Daca ei nu ii place de o persoana (baiat sau fata) si eu il/o salut incepe cearts ca de ce ii fac in ciuda si salut acea persoana. Precizez ca eu niciodata nu am injurato ea pe mine da. Ori ma injura ori ma face in toate felurile, si de fiecare data la fiecare cearta eu ies ala rau, ca is nepasator. Mai nou ea si mama ei sunt suparate pe mine ca nu imi da concediu o saptamana sa mergem la mare. Nu stiu ce sa fac is disperat.mam deapartit de ea odata dar am iertato. Tot timpul cearta. Nimic nui convine. Am mare nevoie de ajutor

10 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu e de tine, asta merita pe unu care sa o bata toata ziua

suntserios
| suntserios a răspuns:

Copil de 17 ani, mofturi si fite ce ai vrea la varsta aia

| Mayar a răspuns:

E singura femeie de pe planeta?
E chiar asa greu sa treci la alta?

Eu cred ca nu!

| Lawliet14 a răspuns:

Tu ai calitati dar cred ca nu va fi niciodata multumita deplin de tine. Probabil ca oricum faci si tu ceva gresit, desi ea si cu mama ei ar putea fi oricum si cicalitoare de felul lor si stresate. Tu incearca sa vezi daca era are dreptate despre ceea ce spune. Aici e cheia. Pai daca are dreptate, nu o pui pe ea pe primul loc? Nu ii asculti sfatul? Iar daca e invers, e clar ca nu sunteti compatibili. Ati putea sta impreuna, ati putea chiar sa aveti o relatie decenta, chiar bun, dar niciodata ideala.

| AliGab a răspuns:

Frate...sunt femeie si eu nu as sta cu unul care m-ar injura. I-as spune "la revedere!" cat ai clipi...asa spune-i si tu ei si vezi-ti de viata ta. Alte fete mai putin razgaiate nu mai sunt pe lumea asta?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Despărțiți-vă iar de data asta nu o mai ierta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: