| Twister09 a întrebat:

Salut, am 28 de ani, și sunt singur.
Îmi doresc să-mi construiesc o familie.
Lucrez ca asistent de farmacie.
Prietene am mai avut, dar și-au bătut joc de mine.
Nu beau, nu fumez, sunt la locul meu.
Credeți că fiecare își găsește perechea?
Mie frica sa nu rămân singur.
Va rog fără comentarii răutăcioase.

21 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

"Credeți că fiecare își găsește perechea?"

Da, dar trebuie sa faci ceva in acest sens.

daca esti un timid, nu va veni niciodata o femeie sa traga de tine, decat daca ai arata ca tom cruise la 25 de ani sau DiCaprio la 19winking

in rest trebuie sa ai sarm, sa te faci placut si sa intri in discutie cu femeile, acum nu iti pot spune exact si unde, in ce locuri sa cunosti femei...dar se face ca tu lucrand la farmacie intri zilnic cu multe persoane in contact, foloseste asta in avantajul tau!

| Hyperion7 a răspuns (pentru Simpatic):

Degeaba o folosește daca el a spus, citez "mi-e frica sa nu rămân singur"…ceea ce îl duce la problemele viitoare în relații precum gelozia, mascata in stima de sine scăzută, probleme de comportament etc.

| Simpatic a răspuns (pentru Hyperion7):

Poate ai dreptate, eu i-am spus cumva sa abordeze si sa fie atent la ce semne dau femeile, mai ales ca are un loc de munca in care teoretic vin si multe femei, acum nu vor veni doar tinere si doar din targetul lui de varsta dar oricum.
la 28 de ani nu trebuie sa fii nici timid si nici sa nu fii pregatit pentru un refuz, orice barbat oricat de frumos este refuzat cel putin 1 data daca abordeaza 100 de femeiwinking

asta cu imi este frica ca voi ramane singur, este precum in povestea cu drobul de sare...pai daca nu faci nimic care sa te ajute, cum poti iesi din starea in care te afli?

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Fiecare, dar nu toți.

| Lupică27 a răspuns (pentru sadrian46):

Sa traiti domn' Adrian!

| GabiDumitrescu a răspuns: