anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,am și eu nevoie de niste păreri, situația e asta:
- Eu sunt student la Sibiu, primul an,acum in vara termin primul an,prietena mea este in clasa a 12, termina la vară,ideea e că noi vrem sa ne mutăm amândoi,amândoi ne dorim asta,dar ea vrea sa de ducă la facultate la București,spune că nu îi place in Sibiu,i am zis că putem sa facem facultatea aici și după ne mutăm in București,își doreste sa stea in București,i am explicat că poate să facă aceiași facultatea care e in București și la Sibiu,acelasi profil,și putem după sa facem masterul amândoi la București,i am spus și că e greu să stai în București dacă nu ai bani, chirii mari,costuri mari, și i am explicat că ar fi mai ok aici sa împartim totul la 2 și o să stam și impreuna exact cum ne am dorit,ea îmi spune că nu vrea,că nu îi place in Sibiu, că vrea la București și că dacă vreau sa ne mutăm amândoi să mă duc la București, ce să fac? Dacă mă duc pierd 1 an,nu știu dacă am timp să mă pregătesc sau sa întru la politehnica, ce ar trebui sa fac? I am spus și i am explicat,am vb cu ea,nu pot sa stau fara ea,îmi e greu și așa dar mă gândeam că ne mutăm din vara amândoi și asta e,ce să fac? Chiar nu știu,ea a zis că dacă o iubesc să mă mut la București, dar dacă ea ma iubește de ce nu vine aici? Ce să fac?

Răspuns Câştigător
| ElenaWerman a răspuns:

Pai daca nu vine dupa tine e clar ca ceva nu e in regula. Eu daca m-as indragosti de cineva as face totul asa incat sa ne fie bine la amandoi. Si oricine e intreg la cap isi da seama ca e mult mai bine sa locuiesti in Sibiu decat in agitatia si scumpetea din Bucuresti. Acum, nah. Eu cred ca ar trebui sa stati despartiti sa vezi daca merge treaba, atunci poate ajungeti la un compromis. Cu siguranta daca e indragostita de tine o sa vada calea mai buna si o sa-ti simta lipsa. happy

| Razvy12 a răspuns (pentru ElenaWerman):