anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,am și eu nevoie de niste păreri, situația e asta:
- Eu sunt student la Sibiu, primul an,acum in vara termin primul an,prietena mea este in clasa a 12, termina la vară,ideea e că noi vrem sa ne mutăm amândoi,amândoi ne dorim asta,dar ea vrea sa de ducă la facultate la București,spune că nu îi place in Sibiu,i am zis că putem sa facem facultatea aici și după ne mutăm in București,își doreste sa stea in București,i am explicat că poate să facă aceiași facultatea care e in București și la Sibiu,acelasi profil,și putem după sa facem masterul amândoi la București,i am spus și că e greu să stai în București dacă nu ai bani, chirii mari,costuri mari, și i am explicat că ar fi mai ok aici sa împartim totul la 2 și o să stam și impreuna exact cum ne am dorit,ea îmi spune că nu vrea,că nu îi place in Sibiu, că vrea la București și că dacă vreau sa ne mutăm amândoi să mă duc la București, ce să fac? Dacă mă duc pierd 1 an,nu știu dacă am timp să mă pregătesc sau sa întru la politehnica, ce ar trebui sa fac? I am spus și i am explicat,am vb cu ea,nu pot sa stau fara ea,îmi e greu și așa dar mă gândeam că ne mutăm din vara amândoi și asta e,ce să fac? Chiar nu știu,ea a zis că dacă o iubesc să mă mut la București, dar dacă ea ma iubește de ce nu vine aici? Ce să fac?

Răspuns Câştigător
| ElenaWerman a răspuns:

Pai daca nu vine dupa tine e clar ca ceva nu e in regula. Eu daca m-as indragosti de cineva as face totul asa incat sa ne fie bine la amandoi. Si oricine e intreg la cap isi da seama ca e mult mai bine sa locuiesti in Sibiu decat in agitatia si scumpetea din Bucuresti. Acum, nah. Eu cred ca ar trebui sa stati despartiti sa vezi daca merge treaba, atunci poate ajungeti la un compromis. Cu siguranta daca e indragostita de tine o sa vada calea mai buna si o sa-ti simta lipsa. happy

| Razvy12 a răspuns (pentru ElenaWerman):

Pai și eu ce ar trebui să înțeleg și să fac? Să o stresez mereu și să îi zic ce face cu facultatea? Să înțeleg că nu mă iubește, sau că dorința e mai mare și vrea neapărat în București?

| ElenaWerman a răspuns (pentru Razvy12):

Dar trebuie neaparat sa mergeti amandoi? Unul intr-o parte, altul intr-o parte nu se poate?

| Razvy12 a răspuns (pentru ElenaWerman):

Pai și crezi că tine relația, crezi că merge daca unul e intr o parte și celălalt în altă? Eu mă gândesc și la asta, nu vreau nici să o pierd și nu știu ce să fac că sa fie mai bine.

| ElenaWerman a răspuns (pentru Razvy12):

Pai eu zic ca daca va iubiti in de-ajuns atunci cu siguranta o sa mearga si asa. Am niste prieteni care sunt de 7 ani impreuna si au stat despartiti majoritatea vremii din cauza studiilor iar acum ca le-au terminat s-au mutat impreuna, si sunt foarte bine. Poate o sa tina, poate n-o sa tina. Nu stiu. Nici tu nu stii, dar merge incercat si vezi ce-o sa iasa. happy

13 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Discuta cu ea dar cred ca nu-i mai este de tine. Si-a gasit altul. O fata care tine la tine ar veni la Sibiu pentru ca tu te-ai dus primul. In mod normal daca era hotarata sa mearga la Bucuresti iti spunea din timp si dadeai examen acolo. Eu zic sa-ti vezi de viata ta.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Bag-o in ma-sa. Urmatoarea! Daca de la varsta asta incepi cu astfel de compromisuri...

| Doarunaltutilizator a răspuns:

Sincer e destul e complicat,si eu as fi indecis daca as fi in situatia ta,pai daca o iubesti las-o libera ea nu o sa vrea sa stea la Sibiu daca isi doreste atat de mult sa stea in Bucuresti(nu inteleg de ce)incercati sa vorbiti calm si rational dar daca nu vrea, nu vrea nu poti sa o obligi sa faca ceva ce nu ii convine dar daca iti doresti asa mult sa fiti impreuna mergi si tu cu ea la Bucuresti, alte variante nu prea sunt.
Eu am dat niste sfaturi dar nu pot sa iti spun eu sau altii ce sa faci si ce nu, tu decizi frate, e viata ta pana la urma.
Toate cele bune!

| Razvy12 a răspuns (pentru Doarunaltutilizator):

Pai eu sunt dispus să renunț la 1 ah și să mă duc la București, dar ea de ce nu renunță sau nu face sacrificiul de a veni la Sibiu? Și după putem sa ne mutăm în București, sa facem masterul acolo thinking Asta nu înțeleg

| Doarunaltutilizator a răspuns (pentru Razvy12):

Ar fii mai bine sa faceti asa cum spui tu,si eu as facea asta,la asta nu pot sa iti raspund trebuie sa porti o discutie serioasa,in relatii trebuie sa mai faci si compromisuri,nu merge asa tu esti dispus sa faci un compromis dar ea nu,nu e OK asa,in relatii trebuie sa fiti egali, eu zic ca cel mai bine este sa purtati o discutie serioasa pe aceasta tema, astfel de decizii sunt importante, vorbiti deschis, calm si rational fara sa va contraziceti si poate o sa ajungeti la o concluzie si la o. hotarare.

| Staind a răspuns:

In momentul de fata as zice ca e mai importanta facultatea decat relatia. E momentul tau in care urci si construiesti.
Din punctul meu de vedere, relatia cere sacrificii. Nu cred ca e ok sa te sacrifici pe tine pentru ceva nesigur.
E o decizie importanta, incearca sa fii rational oricat de tare ai simti ce simti. Vezi prioritatile reale.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mie mi se pare foarte dubioasa faza asta: "daca ma iubesti, vii cu mine la Bucuresti". Suna a santaj emotional. Mai ales ca tu ai inceput deja facultatea, si ea vrea in Buc doar de moft, ca nu cred ca realizeaza ce inseamna viata de student acolo. Mie mi se pare imatura, inteleg ca o iubesti si asa, dar nu face prostia sa renunti la facultate pentru ea, e stupid, mie nu mi se pare foarte indragostita si nu esti singurul care ar trebui sa se sacrifice in relatia asta. Iti strici viitorul pentru o copila. Are macar argumente serioase pentru care vrea acolo, in afara de "nu-mi place Sibiul"? laughing

| Razvy12 a răspuns (pentru anonim_4396):

Zice că nu sunt facultăți bune aici, că nu sunt pe baza de admitere, că în București sunt mai bune și e mai bine și că acolo își dorește de mult să ajungă.

| Asi82 a răspuns:

Eu sunt de parere ca daca te-ar iubi cu adevarat ar acepta sa faca facultate in oras cu tine,
Daca ea te iubește de ce nu ia in consideratie sacrifiuciul facut de parinti si de tine?
De unde stii tu cum va fi la Bucuresti?
S-ar putea sa se intimple sa ramii si fara ea si un an pierdut de studiu.
Ea aminte CEI AL TAU E PUS DEOPARTE.
cugita bine alegerea care o faci, ca adesea ascultind ce zice inima dam greș, dupa urmam consecintele.