anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog sa imi ziceti daca gresesc, unde, cum si ce este de facut, ce sa fac? Sunt student anul I la facultate. Imi place de o colega, sunt indragostit dupa ea. As vrea sa fim prieteni. Este o fata draguta, silitoare, simpatica, invata si e interesata de facultate. Dupa parerea mea este diferita fata de ceilalti colegi. Noi ne intelegem foarte bine, ma ajuta mult, ne ajutam reciproc, vorbim, glumim si mereu stam in aceeasi banca. Pana acum nu am avut prietena. Doresc sa am, sa mi se realizeze acest vis, aceasta dorinta - darul iubirii, de a fi iubit. Ma gandesc sa o cuceresc, sa creasca in noi fructul iubirii, dragostea. Pana in momentul de fata suntem doar buni colegi. Nu stiu de ce, dar undeva, ceva gresesc. In ultimele 2-3 saptamani am tot inceput sa ii dau Like-uri la poze pe facebook (mai putine comentarii), si eu am primit de la ea la fel, o tot intrebam pe chatul facebook ce mai face, cum e, ce avem pe maine la facultate, daca vine, etc si mereu imi raspundea, vorbeam. Mereu si cand ne intalneam, vorbeam, o intrebam una alta. Incepusem sa cred ca ceva frumos se va intampla - prietenia. In ultima saptamana, adica saptamana asta, cum era si ultima - vine vacanta, ceva ciudat s-a intamplat, parerea mea. I-am scris iar pe facebook : Vacanta placuta si 1 Mai frumos si insorit! Ne mai auzim noi (nu era pe facebook, dar am vazut ca vazuse mesajul mai tarziu, si nu mi-a raspuns). Cu o zi in urma i-am scris sms ca nu facem curs, si nu mi-a raspuns. Inca ceva : in peridoada vacantei este plecata din orasul meu. Este din alt oras. Imi este teama, nu stiu, parca s-a distantat de mine. Ce sa fac? Sunt eu prea insistent, sacaitor si ma tin scai dupa ea? Ar trebui ca macar in aceste 2 saptamani de vacanta sa nu ii mai scriu pe facebook, sa nu ii mai dau Like-uri sau sms-uri? Nu vreau sa se indeparteze, sa se distanteze de mine. Nu stiu ce sa mai cred. Ar trebui sa o intreb daca e suparata, sa imi cer scuze? Nu as vrea sa fiu penibil, da