anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog sa imi ziceti daca gresesc, unde, cum si ce este de facut, ce sa fac? Sunt student anul I la facultate. Imi place de o colega, sunt indragostit dupa ea. As vrea sa fim prieteni. Este o fata draguta, silitoare, simpatica, invata si e interesata de facultate. Dupa parerea mea este diferita fata de ceilalti colegi. Noi ne intelegem foarte bine, ma ajuta mult, ne ajutam reciproc, vorbim, glumim si mereu stam in aceeasi banca. Pana acum nu am avut prietena. Doresc sa am, sa mi se realizeze acest vis, aceasta dorinta - darul iubirii, de a fi iubit. Ma gandesc sa o cuceresc, sa creasca in noi fructul iubirii, dragostea. Pana in momentul de fata suntem doar buni colegi. Nu stiu de ce, dar undeva, ceva gresesc. In ultimele 2-3 saptamani am tot inceput sa ii dau Like-uri la poze pe facebook (mai putine comentarii), si eu am primit de la ea la fel, o tot intrebam pe chatul facebook ce mai face, cum e, ce avem pe maine la facultate, daca vine, etc si mereu imi raspundea, vorbeam. Mereu si cand ne intalneam, vorbeam, o intrebam una alta. Incepusem sa cred ca ceva frumos se va intampla - prietenia. In ultima saptamana, adica saptamana asta, cum era si ultima - vine vacanta, ceva ciudat s-a intamplat, parerea mea. I-am scris iar pe facebook : Vacanta placuta si 1 Mai frumos si insorit! Ne mai auzim noi (nu era pe facebook, dar am vazut ca vazuse mesajul mai tarziu, si nu mi-a raspuns). Cu o zi in urma i-am scris sms ca nu facem curs, si nu mi-a raspuns. Inca ceva : in peridoada vacantei este plecata din orasul meu. Este din alt oras. Imi este teama, nu stiu, parca s-a distantat de mine. Ce sa fac? Sunt eu prea insistent, sacaitor si ma tin scai dupa ea? Ar trebui ca macar in aceste 2 saptamani de vacanta sa nu ii mai scriu pe facebook, sa nu ii mai dau Like-uri sau sms-uri? Nu vreau sa se indeparteze, sa se distanteze de mine. Nu stiu ce sa mai cred. Ar trebui sa o intreb daca e suparata, sa imi cer scuze? Nu as vrea sa fiu penibil, dar poate nu e suparata pe mine, ci doar in mintea mea este acest lucru. Daca nu imi raspunde la mesaje, nu imi da Like-uri la poze cu mine sau poze (natura, istorie, monumente, etc) inseamna ca nu vrea,, sa stie de mine"? O vad ca intra pe facebook, distribuie sau posteaza diverse poze, dar cand sa distribui si eu ceva, sau pun o poza cu mine, sau ii scriu ceva, nu imi raspunde. Ar trebui sa ma opresc, sa o las in pace doua saptamani? Am gresit chiar asa mult? Eu i-as trimite totusi in calitate de coleg si crestin mesaj de Pasti, sau sa o sun. Oare nici asta sa nu fac? Ce ma sfatuiti? Imi e teama sa nu o pierd definitiv, sa nu mai fim nici colegi si nici prieteni. Va multumesc si sa aveti zile frumoase si insorite. Pentru cine serbeaza Pastele va urez : Sarbatori Fericite!

7 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Someonewhoappreciatelife a răspuns:

Salut. Este ceva normal ca atunci când placi pe cineva să transmiţi mesaje indirecte despre acest lucru. Dar dacă îţi doreşti ca o relaţie să devină cu adevărat serioasă (şi din cele scrise de tine aş trage concluzia că pentru tine este) atunci faptul da a-ţi face clar cunoscute intenţiile poate fi practic.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Scuzati-ma si daca am scris prea mult, dar eu asa obisnuiesc, asa imi expun gandurile, framantarile. Sper sa nu fie asta o problema.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Se intampla si minuni in Saptamana Mare. Slava lui Dumnezeu! Pentru mine este ca o gura de oxigen. Nimic din ceea ce credeam eu rau, nu s-a intamplat. Sunt foarte bucuros si va rog nu imi stricati aceste zile. Colega mea vorbeste cu mine, mi-a raspuns.

Sarbatori Fericite sa aveti si zile frumoase!

| Radu_Hariga_1988 a răspuns:

Problema ca in ziua de azi nu mai merg romantele, poeziile si plansetele la apusurile de soare, azi fetele vor sex, bani, masini nu toate...eu zic sa ii spui sincer fara sa fii timid ca nu ai de ce ca iti place de ea, iti doresti sa experimentezi chestii noi cu ea, ca vrei o relatie sa ai grija de ea.Asa ea nu o sa faca pasul, tu ca barbat trebuie sa fii mai tupeist conteaza mult asta.Nu ai nimic de pierdut ea o sa fie sincera daca vrea cu tine o sa accepte daca nu prin faptul ca va intelegeti va ramane in cintinuare prietena ta, inca un pont sa nu o sufoci ca o pierzi de tot.

| anonim_4396 explică (pentru Radu_Hariga_1988):

Aici cam ai dreptate, dar la ce ai zis mai sus, colegei mele nu i se potriveste asta. Ei chiar ii plac romantele, poeziile, ii place teatrul, opera, filosofia, citeste foarte mult.

| Radu_Hariga_1988 a răspuns (pentru anonim_4396):

Atunci ramane valabila treaba cu sinceritatea, fa primul pas cu tupeu o sa-i placa.