| Furnicuta000 a întrebat:

De ce sunt nesimtiti aia de la Netflix? Am ramas fara bani pe card si imi zicea ca am contul suspendat si am zis ca inainte sa intre alti bani sa schimb abonamentul de la 10 euro la 5 euro asa ca am intrat la setari si am dat sa schimb dar imi zicea ca trebuie mai intai sa dau drumul la plata. Mi s-a alimentat contul si am intrat iar sa schimb abonamentul imediat, dar iar imi zicea ca trebuie sa fac plata mai intai. Am acceptat si nesimtitii mi-au luat 10 euro si abia apoi am putut sa il schimb la 5 euro dar asta se aplica de luna viitoare. Si nu are logica pentru ca ei te pun sa platesti in avans nu pe luna din urma ca la Enel. A mai patit cineva?
Si nu veniti cu raspunsuri stupide de genul "suna-i sau da-le mesaj" ca nu de asta am pus intrebarea

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Intrebare, ai citit terms and conditions inainte sa ii faci nesimtiti? Ca scrie destul de clar acolo cum se face downgrade

| J0B0MAT a răspuns:

Nu sunt nesimțiți.Ei ți-au luat banii pentru că nu îți anulasei sau schimbasei abonamentul înainte de data de facturare.Așa e contractul, nu e nimic greșit.Ca să mai folosești Netflix trebuia să plătești restanța din urmă și abia apoi să faci alte schimbări.

| ValentinMihai78 a răspuns:

În primul rând, trebuie să înveți educație financiară. Apoi, să ai un tabel de cheltuieli și intrări sume de bani în contul personal.
Iar, cel mai important lucru, este să ai o evidență a abonamentelor, serviciilor cărora le-ai oferit dreptul de a extrage lunar direct din cont valoarea abonamentului sau serviciilor oferite!
Netflix este un serviciu online, care vine din America, unde nimeni nu te scapă de fisc și moarte.
Deci în momentul în care nu ai bani în cont, în secunda doi suporți toate consecințele legale pentru neachitarea abonamentului.

| IamJoKeR a răspuns:

Eu am avut o problema ca nu plătisem abonamentu si am sunat duminică ca îmi suspendase contul si după s-a remediat problema