| MDLNA a întrebat:

.seara! Am nevoie de ajutorul vostru fiindca in acest moment sunt foarte nervoasa si nu stiu ce sa caut exact pe google incat sa ma documentez singura...
Am avut un nr de telefon vechi( abonament Vodafone) iar pe 27 noiembrie anul acesta TREBUIA sa mi se termine contractul asa ca prin august mi-am facut alt abonament, alta oferta, un telefon etc. Acum intrebarea este urmatoarea, eu incepand din august, cand mi-am facut noul abonament, am sunat la Vodafone ca sa-mi activez noua cartela si sa le si spun ca nu mai vreau sa mi se prelungeasca abonamentul, apoi, le-am mai trimis un e-mail( formular de pe site-ul lor) in care le-am spus ca nu vreau sa mi se prelungeasca abonamentul, apoi prin octombrie am avut ocazia sa vorbesc cu ei la telefon, am vorbit cu o domnisoara si mi-a spus ca ma va suna a doua zi ca sa stabilim cum facem(cerere sa nu imi mai prelungeasca ei abonamentul).Am asteptat o saptamana si nimic, am sunat iar, am vorbit cu o alta domnisoara care mi-a zis ca nu trebuie nicio cerere ci doar confirmarea verbala( faptul ca i-am zis in acel apel inregistrat ca eu nu mai vreau sa imi prelungeasca vechiul abonament) si ca abonamentul va inceta automat cand se va implini data din contract daca am facturile platite pana atunci. Facturile au fost la zi la data de 27 noiembrie.Asta seara am bagat cartela veche in telefon si am vazut ca inca merge sa sun de pe acel numar.Ce trebuie sa fac? Cum sa ii abordez? Ce sa le zic? Stiu ca nu o sa rezolv nimic daca merg sa ii injur si sa le zic sa revizuiasca e-mailurile si sa asculte convorbirile precedente.Va rog, m-am saturat sa teparii astia. Ce pot sa fac?!

Răspuns Câştigător
| TCosminn a răspuns:

Ca sa incep cu realitatea o sa iti spun ca si eu patesc acelasi lucru la telekom, stai linistita, nu e problema doar la Vodafone... Iti spun ca multi dintre angajatii de acolo habar nu au de responsabilitatile lor. In mod normal, pentru dezactivarea unui abonament la terminarea contractului, se face o cerere cu minimum 30 de zile inainte de data de expirare a contractului (mare atentie, in caz contrar, contractul se prelungeste automat). Daca patesti ca la mine si domnii in loc sa imi opreasca abonamentul de voce, mi-au oprit tot pachetul si ca sa il reactivez trebuia sa reactivez implicit si contractul de voce, acum aflandu-ma peste data de expirare a contractului. Ideea e in felul urmator, mergi personal la un magazin Vodafone si spune-le acolo exact ce si cum, fa putin si pe victima, spune-le ca esti dispusa, in caz contrar, sa renunti si la abonamentul actual, sa platesti taxele de incetare a contractului si sa iti schimbi compania de telefonie. Poate asa reusesti ceva. Nu mai cauta pe google, relaxeaza-te. Cu nervii nu reusesti nimic, stiu ca ai impresia ca ei trag de timp si asta fac de fapt, ca sa mai platesti o factura, doua...

9 răspunsuri:
| Tulceanu a răspuns:

O.P.C. ul din orașul tău.

| Tulceanu a răspuns:

Reclamație la Autoritatea Pentru Protecția Consumatorului.(ANPC)

| Laura a răspuns:

Ce răspunsuri te aştepţi să primeşti? Cam ce altceva poţi să faci în afară de a merge să vorbeşti faţă în faţă? Ba fix aşa rezolvi, mergând şi înjurând.

| George_Gr_1995 a răspuns:

Bună seara.
Am avut un abonament la Orange și am făcut un cost suplimentar iar când am vrut sa îl închid pentru a-mi face altul mi-au cerut plata costului suplimentar pentru încheierea abonamentului. Dacă nu te baga nimeni în seama te duci frumos la Vodafone și vorbești acolo dacă nu te ajuta nimeni suni la protecția consumatorului sau îți faci abonament la cosmote/Orange etc. Telefonic nu rezolvi prea multe, mergi la un magazin Vodafone. O seara buna

| Tircomnicioiu_Nicolae_1995 a răspuns:

Pai eu cred ca ar trebui sa bagi acea cartela veche în telefon și sa mergi la ei și sa le explici stai închida abonamentul și gata normal așa ar trebui sa facă dar sunt niște nesimtiti

| cristimihailov a răspuns:

Mergi la o reprezentanta si stai acolo pana se dezactiveaza.

| MDLNA explică:

Va multumesc TUTUROR! Am dat evaluare la fiecare raspuns..de as putea as da funda la toti! Multumesc

PsihoSex
| PsihoSex a răspuns (pentru MDLNA):

In principiu, ideal e sa depui o cerere in scris, la care faci o copie zerox, pe care sa ceri sa iti dea un nr de inregistrare, ca sa ai dovada ca ai depus crerea de reziliere a contractului, iar ei sa nu mai aiba "scuze" ca din varii motive nu ti s-a reziliat contractul. Si pentru mai multa siguranta suni si la ei sa ii anunti asta, si ca si tu inregistrezi apelul - dar dupa ce ti-ai descarcat o apicatie de gen mp3 call recorder, si o verifici inainte, ca sa fi sigura ca functioneaza pe telefonul tau si se aude clar cornvorbirea.
Success!

| TCosminn a răspuns:

Iti multumesc tare mult pentru funda si sper sa reusesti sa rezolvi problema.